Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig freelance bogholder søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et mindre selskab som søger en bogholder/revisor til at lave vores halv år og års regnskab. i C5.

Alle billag er tastet ind i C5 så det vi har brug for er en person som kommer og laver afslutningen samt ser efter for evt. fejl og mangle. Personen skal kunne komme i firmaet som ligger i Solrød Strand.

Vi har et meget stort behov lige nu og det haster. så jeg håber inderligt at der er nogel som kender til en som kan afhjælpe os.

 

På forhånd 1000 tak.

Fra Hundested
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andrew jeg vil gerne komme forbi jeres virksomhed og kig tingene igennem. Det vil være et uforpligtende møde og skal ikke koste jer noget i første omgang.

MVH

Kristian 

Tlf. nr. 51569290

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andrew, 

Vi vil gerne yde jer bistand gennemgang af bogføring, årsafslutte denne samt udarbejde jeres regnskab. Vi har et stort kendskab til C5, hvilket vil komme jer tilgode iform af en god pris.

Vi har kontor i Taastrup, så vi er ikke langt fra jer.

Såfremt du ønsker at høre mere og eventuelt aftale et uforpligtende møde kan du kontakte mig på morten@revisorfirmaetlemo.dk eller på 42 22 49 32.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mit eget bogføringsfirma i Solrød.

Jeg kan godt hjælpe Jer med at lave Jeres regnskab, vi kan evt. mødes til et møde.

Min hjemmeside er www.nyvang-bogforing.dk der kan I læse noget mere.

 

Mange hilsner

Pia Nyvang Bogføring

 

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Udfra jeres indlæg vil vi gerne være jer behjælpelige med noget rådgivning og sparring, hvis I har brug og behov for det.

Vi vil derfor i givet fald gerne tilbyde et uforpligtende møde med jer på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På et evt. møde vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

I er meget velkomne til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)