Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med parring af HTC Wilfire og HTC bluetooth headset

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du husker at sætte headsettet i search/parring mode først? :-)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 23:49

Det er den eneste grund jeg lige kan komme på... havde det nu været fordi det var et ældre headset kunne det godt have været problemet.. men det lyder det bare ikke til..

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 23:53

Iflg. manualen skal det blot være tændt op opladet naturligvis = blinke grønt, for at være i search / parring mode...

Headsettet er opladet, tændt og blinker grønt, så jeg forstår simpelthen ikke at det ikke bliver fundet...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 23:56

hvad er modelnavnet på headsettet?

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 23:58

HTC BH300M

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 00:08

Jeg må sq ærligt indrømme at jeg ikke kan finde nogen manual på det modelnavn... men det plejer at være sådan at der er en knap som aktiverer det der parring.. eller i nogle tilfælde holde man sluk-knappen nede i 5 sekunder eller lign.

Muligvis kan dem du har købt det af, hjælpe dig med at finde en løsning.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mere.... måske er der nogle andre der kender det headset :)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 00:11

Tak for indsatsen!!

Jeg må prøve at høre i butikken...

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Chano:
Iflg. manualen skal det blot være tændt op opladet naturligvis = blinke grønt, for at være i search / parring mode...

Hej Chano

Headsettet er ikke et HTC headset, men et Jabra BT8040 (ikke længere i produktion) HTC har blot fået påtrykt deres logo - når headsettet lyser grønt er det ikke i parringsmode, og det skal det være for at du kan parre det med telefonen.

1. sluk headsettet

2. hold power/svarknap nede i min. 5 sek indtil headsettet lyser konstant BLÅT.

3. par med telefonen - koden er 0000

Held og lykke

Manual (side 5) her: http://www.jabra.com/sites/Jabra/GNImages/Documents/BT8040%20User%20Manual_2998.pdf

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 23:12

TUSIND TAK for din hjælp Jacob - det virker!! Smile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)