Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1-2-3 affiliate-haj! Hjælp søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer! - og i sær jer affiliate hajer!

Jeg har længe gået og overvejet om det ikke var tid til at starte med noget affiliate marketing

Er ret ny indenfor området, men synes det virker spændende og suger til mig med stor appetit!

Jeg vil gerne have et par råd fra nogle af jer der har forstand på det! ;)

Hvor skal man læse med for at tage et step op og væk fra kategorien "nybegynder" ? 

Har i nogle steder i vil anbefale at et nybegynder som mig går hen for at suge information til sig og komme et step videre i forhold til affiliate marketing?

Håber at der er nogle som kan hjælpe en affiliate nybegynder et step videre!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:28

Du kan jo passende starte med at læse de utroligt mange forskellige tråde der er her på siden - det burde give dig en god start :-) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:55

Ved du har så uendelig ret! Men der er også uendeligt meget stof her på amino omkring emnet - og heldigvis for det.

Men tænkte om nogle kendte nogle hjemmesider der beskæftiger sig specifikt med emnet.

Er godt klar over der ikke findes en komplet guide til hvordan man bliver rig på affiliate marketing, men tænkte det kunne være der var nogle der havde nogle gode fif til hvor man kan starte!

- og ja amino er noteret og der er allerede læst en del indlæg - dog ikke alle ;)

/ Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:57

Kan anbefale: http://www.smartpassiveincome.com/
Det er en rigtig fin side :=) 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du behøver ikke være ekspert for at gå i gang, de bedste erfaringer er dem du selv gør dig. Du eftersøger nogle råd, og her får du lidt fra mig: Lad være med at dele dine bedste råd :-). Nå det så er sagt... Der er så mange muligheder på internettet - bare i Danmark. Jeg forstår ikke hvorfor alle kaster sig over stærkt konkurrenceprægede områder som A-kasser, lån og mobiler. 

Så i stedet for at gøre som 95% andre, så hver kreativ. Lav noget research. Hvad køber folk på nettet, hvad er der god afregning på, hvad er nemt at arbejde med o.s.v. Og vigtigst af alt, hvor er der lav konkurrence. Det er nemt at gå i gang med, og du vil hurtigere få success oplevelser i form af salg m.m.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:12

Andreas Linde:

Kan anbefale: http://www.smartpassiveincome.com/
Det er en rigtig fin side :=) 

Den er jeg fuldstændig enig i Andreas! Pat Flynn der er indehaver af siden lægger inge fingre imellem, endda heller ikke med hvad han tjener!

Du kan også besøge min side om affiliate marketing, og omkringliggende ting, der er dog ikke meget indhold på endnu desværre, men det der er betragter jeg som utrolig relevant for dig.

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:59

Emil Lykkeskov:

Hvor skal man læse med for at tage et step op og væk fra kategorien "nybegynder" ? 

Har i nogle steder i vil anbefale at et nybegynder som mig går hen for at suge information til sig og komme et step videre i forhold til affiliate marketing?

For at komme skridtet videre, kræver det at du handler i stedet for at læse. Man kan nemt falde i fælden med at sidde og læse forfærdeligt meget om et emne, og føle at man bliver bedre. I realiteten synes jeg dog altid, at man lærer 10x mere, når man får fingrene i maskineriet. Det er sgu lidt ligesom med fodbold - man kan ikke læse sig til boldfølelse :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper Schneidereit:

Du behøver ikke være ekspert for at gå i gang, de bedste erfaringer er dem du selv gør dig. Du eftersøger nogle råd, og her får du lidt fra mig: Lad være med at dele dine bedste råd :-). Nå det så er sagt... Der er så mange muligheder på internettet - bare i Danmark. Jeg forstår ikke hvorfor alle kaster sig over stærkt konkurrenceprægede områder som A-kasser, lån og mobiler. 

Så i stedet for at gøre som 95% andre, så hver kreativ. Lav noget research. Hvad køber folk på nettet, hvad er der god afregning på, hvad er nemt at arbejde med o.s.v. Og vigtigst af alt, hvor er der lav konkurrence. Det er nemt at gå i gang med, og du vil hurtigere få success oplevelser i form af salg m.m.

Hov! Brød du ikke lige dit eget råd om ikke at dele dine bedste råd, Casper? Wink Det efterfølgende lød da i hvert fald som et rigtig godt råd! Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:11

Det er jo mere af generel karrakter. Det var mere konkrete råd / viden jeg havde i tankerne. Man kan i hvert fald hurtigt få skabt sig nogle konkurrenter, til det som før var nemt tjente penge :-). 

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:40

Jeg kan kun give Casper ret, man skal lære at kravle før man kan gå og at lave en side om mobilt bredbånd svarer vist til at løbe Smile

Find en niche som har ml 2000-3000 generelle søgninger via google keyword tool og uden for meget konkurrence og lav så en hjemmeside og begynd at lave links. Hvis du er i tvivl om det med affiliate så bare smid noget adsense på til at starte med.

Det vigtigste som ny affiliate er at man ikke mister motivationen og det er utrolig motiverende at se sin side stige i søgeresultaterne og få sine første klik, så selvom du måske kun ender med at tjene 10 kr. om dagen på din side så har den givet dig en unik erfaring og vigtigst af alt motivationen til at prøve med nogle stærkere søgeord.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)