Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med Laptop Covers - Hvad kan vi gøre bedre?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kanon flot side.

Jeg vil nok gøre det lidt mere tydeligt, at der er en side 2. ( produkter )

Man skulle jo nødig gå glip af de, synes jeg, virkelig fede produkter!

Thumbs up!

Mvh

Frans

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:51

Tak for jeres feedback.

Vi har arbejdet en del med mange af vores sidder, og er lige pt. igang med at finde et bedre design til vores forside samt vores oversigt over laptop covers. 

Vi har ikke helt kunne finde ud af hvordan vi forbedre vores forside, så idéer modtages meget gerne. 

Hvis der er nogen der har idéer til SEO forbedringer eller konverteringsrate optimering modtages det også meget gerne. Pt. har vi en del trafik gennem blogs, men vores konverteringsrater er meget lave. Ligeledes modtager vi ikke ret meget trafik fra Google, så vi har vist en del arbejde endnu :-)

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:55

@kim

Du har fuldstændig ret i mange af de overvejelser. Vi har overvejet meget hvordan hvorvidt vi skulle nedtone "mac" fokuset. Tanken bag det er at folk der bruger 10-15k på en computer er mere villige til at bruge lidt flere penge på at beskytte den godt og flot også. Men lige nu arbejder vi på at finde den rigtige balancegang.

Vi har bestemt også tænkt os at skulle have covers til iPhone og iPad på et senere tidspunkt, men valgte at fokusere på laptops i starten, og så senere udvide.  

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:09

Desværre fungere designet slet ikke for mig. Siden er alt for hvidt og det skriger mig ind i øjne. 

Skyggen omkring designet er også i mine meget overdrevet, og er med til at gøre designet grimt. Skab noget liv i designet med en header med farve eller andet gøjl, for jeres produkter virker til, at være kvalitet så det skal jeres hjemmeside vel også helst afspejle.

Den skrifttype i bruger med jeres pile har vist ikke æøå i så det kommer til at så forkert ud. 

......

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:23
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)