|
Hej glade Aminoer! Jeg er kommet ud i et problem ang. min wordpress-shop. Themet ser sådan her ud: |
Hej,
Du skal opdatere dit cufon-yui.js script til version 1.09i som er IE 9 compatibel
Håber det fixer dit problem.
Mvh
Peter
Debat
|
Hej glade Aminoer! Jeg er kommet ud i et problem ang. min wordpress-shop. Themet ser sådan her ud: |
|
Hej, Du skal opdatere dit cufon-yui.js script til version 1.09i som er IE 9 compatibel Håber det fixer dit problem. Mvh Peter |
|
Jeg har netop konstateret en lignende fejl på min wordpress side... - alle mine <h> tags vises ikke i Internet Explorer 9! Er der én der kender en løsning på det problem? |
|
Det ser ud som om du har præcis det samme problem med dit cufon-yui.js script. Du bruger version 1.03 og den er ikke ie 9 kompatibel. Opgradere til 1.09i via ovenstående links. Du skal downloade filen og ændre din template fil til at bruge den istedet for 1.03. |
|
@ Chano - Du bruger også "forældet cufon". |
|
|
Måske der er én der kan give mig et tilbud på at fixe problemet? |
|
Nu kender jeg ikke din tekniske snilde, men det er forholdsvis nemt: 1. Gå til http://cufon.shoqolate.com/generate/ højreklik på "Download" i toppen og væg "Gem link som" (Alt afhæning af browser selvfølgelig... og gem filen et sted. Filen skal hedde "cufon-yui.js" 2. Forbind med FTP til dit website og gå til mappen : "/wp-content/themes/cleano/cufon/" 3. Overskriv filen med den nye som du lige har downloaded. Du skal egentlig slet ikke ændre i dine koder eller noget. Bare overskrive filen med denne nye version. Håber du kan finde ud af det. |