jeg har haft alle plugin slaaet fra, nu var jeg ved at aktivere dem en efter en og da jeg aktiverede, WP backup(tror jeg den hedder-kan ik se den da jeg ikk ekan komme paa siden nu ) for jrg denne besked: Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in/var/www/parisbonjour.dk/public_html/wp-admin/includes/class-pclzip.php on line 2007
Nogen der ved hvad det skal sige og hvad jeg skal goere for at komme videre?
Altid en sikker måde at løse problemerne på er ved at gå ind på din server og fjerne de Plugins som skaber problemerne, så skulle du gerne få adgang til kontrolpanelet igen, hvorefter du kan kigge nærmere på hvor fejlen ligger.
Eller må du igang med en gendannelse, det kan skyldes at nogle plugins ikke er opdateret til samme version som din WP version, har du fornyligt opdateret din Wordpress version?
Jeh har faa et par dage siden installeret et nyt thema, som jeg saa nu provet at saette op.
Themaet har en slider som ikke virkede. DE sagde at jeg skulle prove at slaa mine plugins fra og aktivere dem en efter en for at se om hvilke plugin der gjorde at slideren ikke virkede.
Jeg fandt frem til at "currency converter" fik slideren til staa stille.
Men da jeg skulle genaktivere denne plugin, wp backup mener at det var, fik jeg problemet som jeg har nu.
Igaar provede jeg ogsaa at slaa alle plugin fra og aktivere dem elle igen paa en gang. Jeg fik ogsaa denne 30 sec et eller andet fejl men Reload bare browseren og wupti saa var jeg oppe at koere igen.
Men da jeg skulle genaktivere denne plugin, wp backup mener at det var, fik jeg problemet som jeg har nu.
Ved at fjerne plugin-mappen (med filerne i, naturligvis) fra din wordpress installation, kan du fjerne problemet, selv om du ikke kan logge ind i din wordpress installation. Det samme gælder hvis du installerer et tema som ikke fungerer efter hensigten.
Ved at fjerne plugin-mappen (med filerne i, naturligvis) fra din wordpress installation, kan du fjerne problemet, selv om du ikke kan logge ind i din wordpress installation. Det samme gælder hvis du installerer et tema som ikke fungerer efter hensigten.
Ok jeg har nu slette 2 plugin : wordpress backup og wp-dbmanger
Og nu virker siden bortset fra forsiden?
Hvad bestyder det her paa dansk :):
Warning: include() [function.include]: Unable to access /var/www/parisbonjour.dk/public_html//wp-content/plugins/featured-content-gallery/gallery.php in /var/www/parisbonjour.dk/public_html/wp-content/themes/zenko/index.php on line 10
Warning: include(/var/www/parisbonjour.dk/public_html//wp-content/plugins/featured-content-gallery/gallery.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/parisbonjour.dk/public_html/wp-content/themes/zenko/index.php on line 10
Warning: include(/var/www/parisbonjour.dk/public_html//wp-content/plugins/featured-content-gallery/gallery.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/parisbonjour.dk/public_html/wp-content/themes/zenko/index.php on line 10
Umiddelbart ser det ud til at dit tema forsøger at åbne et plugin kaldet "featured-content-gallery", som ikke eksisterer, eller er i stykker.
Henvisningen sker i din forside-fil i dit tema, og derfor er fejlen kun på din forside.
Umiddelbart ser det ud til at dit tema forsøger at åbne et plugin kaldet "featured-content-gallery", som ikke eksisterer, eller er i stykker.
Henvisningen sker i din forside-fil i dit tema, og derfor er fejlen kun på din forside.
Tak, fik det ordnet saa , nu koere den igen.. PUHA da
Tak, fik det ordnet saa , nu koere den igen.. PUHA da
Det er godt at høre - dette viser hvorfor det er vigtigt at være påpasselig med opdateringer og nye plugins - tag altid backup for at være på den sikre side.