Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre depot på 3-5 m2 søges på sjælland.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Vi søger nogen der kan hjælpe mig med at finde et lille sted til at opbevare lidt kasser mv til en rimelig pris, her på sjælland:) Vi har netop lejet en møbleret lejl. til fremleje et års tid, men vi vil meget gerne have vores egne ting ind, og da der ikke er kælderum til lejl. søger vi hermed et lille depot hvor vi kan have det stående. Håber rigtig meget at der er nogen der kan hjælpe og om ikke andet nogen der kan komme med en god idé til en fornuftig løsning:o)

På forhånd tusind tak!

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:39

Hej Esben

Jeg har et mindre kælderrum på den størrelse som du søger. Det er koldt om vinteren, varmt om sommeren, men garanteret tør uanset hvor meget regn der kommer ned.

Fang mig på en PM hvis du er interesseret.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:43

Hej Esben,

De her Nettolager.dk har lagerrum/depoter flere steder på Sjælland. De skriver, at det koster 69,- pr. kvadratmeter og kalder det selv Danmarks billigste opbevaring. (Jeg har ikke selv indsigt i priserne, så jeg citerer bare fra deres hjemmeside).

Fra Holbæk
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:11
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:13

Shurgaard.dk

Og det andet store firma, jeg ikke lige kan huske navnet på :D

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 11:35

- måske tænker du på www.boxit.dk, men de åbner først på Sjælland i 2012 .... 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:58
www.cityselfstorage.dk     
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 12:42

Tusind tak for hjælpen allesammen og især for tilbuddet i kælderummet, det var pænt gjort! Jeg valgte til at køre det hele til Ringsted da det var det mest overskuelige i den kaotiske situation :) nettolager blev mit valg, prisen er fornuftig, men man skal naturligvis være indstillet på at køre efter det. Personligt synes jeg at shurguard, boxit og de andre store er alt for dyre. Man betaler omkring 800 kr/ mdr for 4 kvm eller noget i den stil, hvilket jeg synes er fuldstændig vanvittigt for et lille opbevaringsrum.!

Som sagt, tusind tak for hjælpen. Jeg var nok ikke stødt på netto lager uden jeres hjælp.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Intensive Interaction Danmark Skrevet kl. 09:27

Kære Esben,

dit indlæg er et års tid gammelt, men jeg håber du læser mit svar, da jeg står i samme situation og synes, at nettolagers priser ser ok ud, men samtidig ikke rigtig kan finde nogen på nettet, der har brugt dem. Jeg vil derfor høre, om jeres erfaringer med dem har været gode.

Venligst

Ditte Rose Andersen

Tilmeldt 12. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tase Skrevet kl. 15:45

Hej Ditte

Hvor i landet søger du opbevaring?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)