Vi søger nogen der kan hjælpe mig med at finde et lille sted til at opbevare lidt kasser mv til en rimelig pris, her på sjælland:) Vi har netop lejet en møbleret lejl. til fremleje et års tid, men vi vil meget gerne have vores egne ting ind, og da der ikke er kælderum til lejl. søger vi hermed et lille depot hvor vi kan have det stående. Håber rigtig meget at der er nogen der kan hjælpe og om ikke andet nogen der kan komme med en god idé til en fornuftig løsning:o)
På forhånd tusind tak!
Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?
Jeg har et mindre kælderrum på den størrelse som du søger. Det er koldt om vinteren, varmt om sommeren, men garanteret tør uanset hvor meget regn der kommer ned.
De her Nettolager.dk har lagerrum/depoter flere steder på Sjælland. De skriver, at det koster 69,- pr. kvadratmeter og kalder det selv Danmarks billigste opbevaring. (Jeg har ikke selv indsigt i priserne, så jeg citerer bare fra deres hjemmeside).
Tusind tak for hjælpen allesammen og især for tilbuddet i kælderummet, det var pænt gjort! Jeg valgte til at køre det hele til Ringsted da det var det mest overskuelige i den kaotiske situation :) nettolager blev mit valg, prisen er fornuftig, men man skal naturligvis være indstillet på at køre efter det. Personligt synes jeg at shurguard, boxit og de andre store er alt for dyre. Man betaler omkring 800 kr/ mdr for 4 kvm eller noget i den stil, hvilket jeg synes er fuldstændig vanvittigt for et lille opbevaringsrum.!
Som sagt, tusind tak for hjælpen. Jeg var nok ikke stødt på netto lager uden jeres hjælp.
Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?
dit indlæg er et års tid gammelt, men jeg håber du læser mit svar, da jeg står i samme situation og synes, at nettolagers priser ser ok ud, men samtidig ikke rigtig kan finde nogen på nettet, der har brugt dem. Jeg vil derfor høre, om jeres erfaringer med dem har været gode.