Vi vil gerne tilbyde alle amino'er et super godt tilbud på smukke og specielle hånddekorede stearinlys. Stearinlysende er fra Europa så kvaliteten er i top men priserne er i bund, især i denne weekend!
Send en mail til mail.fashion.art@gmail.com med dine oplysninger og du vil få tilsendt bestillingsmateriale og prislister. Men skynd dig, en evt bestilling skal være os i hænde senest mandag d. 15 august kl 12:00
Alle billeder af lysene kan ses på www.fashion-art.dk Klik på Engros/stearinlys i menu'en.
Jeg er sikker på at det er et godt tilbud, så det er næsten synd at du ikke får det bedste ud af det.
Prøv at lægge nogle billeder ind i indlæget her, så folk kan se hvor flotte jeres lys er og hvor godt de passer ind i deres hjem, så er jeg sikker på du får mange flere henvendelser.
det er meget sødt og måske flot men havd skal de bruges til?er de til pynt eller til brug eller til gave ?
Hej!
Mange af vores kunder er gavebutikker og brugskunst forretninger. Vi ved at nogen bruger dem som gaver, mens andre har dem til pynt fordi de er så flotte og dufter dejligt. Men eftersom vi bliver ved med at sælge går jeg ud fra at de fleste ender med at blive brændt ned:)
De fleste af de dokorerede lys fåes også med en indre kerne af glas, til fyrfadslys. derved kan lyset bruges igen og igen.