Hej. Nogle der kan hjælpe med en webshop, hvad vil det koste. Vh. Mads Larsen |
Hej Mads
Hvad er dit budget? Jeg kan gøre det for 15000 kr med eget design.
Hilsen
Emil
Hej Mads Hvad er dit budget? Jeg kan gøre det for 15000 kr med eget design. Hilsen Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det kommer an på hvad du skal sælge. Det du skal sælge skal du jo have råd til at købe hjem. Angående selve shoppen kan sættes op ganske billigt |
Mit budget er ikke ret højt, men jeg har købt et lager hjem. Jeg skal sælge golfbolde så jeg tænke på nogle af de der hjemmesider hvor du betaler lidt hver måned Vh. Mads Larsen |
|
Dandomain er en billig måde at komme igang på. 249,- om måneden til shoppen. ( 249,- i oprettelse) Så skal du have noget betalingsløsning til. 100 kr om måneden til Dandomain ( dankort )+ 1.000,- i oprettelse. og 1.000,- om året til Nets Hvis du vil tage alle kort, koster det derudover 3.500,- i oprettelse og 1.000,- om året. Mange vælger andre betalingsløsninger der er billigere i faste gebyrer/og gratis ( eller næsten) i oprettelse. Ulempen er så at de tager højere transaktionsgebyrer. Men med Dandomain er du igang for dkk 250,- |
Hvis du bare vil i gang for at se om det er noget for dig kan du eventuelt starte med en gratis shop hos ShoppinNet |
Hej Jeg har lang erfaring med at arbejde med e handel projekter. Jeg kan arbejde på dit projekt. Hilsen |