Så bør du nok holde dig ude af tråde hvor seriøse erhvervsdrivende søger samarbejdspartnere. Dette er et seriøst hjælpsomt og supergodt forum, og skulle nødig blive til en børnehave hvor wannabes fordriver tiden med trollerier, indtil de selv - måske - en dag - får deres eget firma op at køre.
Så bør du nok holde dig ude af tråde hvor seriøse erhvervsdrivende søger samarbejdspartnere. Dette er et seriøst hjælpsomt og supergodt forum, og skulle nødig blive til en børnehave hvor wannabes fordriver tiden med trollerier, indtil de selv - måske - en dag - får deres eget firma op at køre.
Stakkels trådstarter, kan man ikke ikke bare ignorere ImediaMan og kan han ikke ignorere jer?
Han har da ret i at det er en fordel at man kan stave og sammensætte sætninger og i har ret i at det ikke er essentielt for at køre en forretning, men det er da der ikke særligt konstruktivt at bruge 3 sider af trådstarters tråd, til at diskutere det?
Dårlige generaliseringer fortjener ikke at blive kommenteret!
Jeg vil give flere ret i, at noget info om hvor i landet der kan ydes service vil være en fordel - held og lykke med det, der er mange steder der kunne trænge til noget grundig rengøring!
I 2004 startede vi som selvstændige med udlejning af vikarer til forskellige virksomheder i Syddanmark og på Fyn. Vi har holdt en pause i 2010 på grund af den almindelige afmatning i brancen. Men vi er nu startet op igen og søger derfor nye kunder.
lalith: Efter en lille snak med Martin må jeg hellere smide en undskyldning efter dig. Så Undsykld, jeg burde nok have omformuleret mig fra starten og sagt det på en pænere måde.
Good luck!
/Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.