Goddag Aminoer. Hvem er jeg: Eksklusivt street tøj mærke, inspireret af hele verden og dets mysterier. www.primercph.com (Vi er lige igang med at opdatere burde være oppe igen iaften eller imorgen 12-08-11) www.facebook.com/primercph www.twitter.com/primercph Første produktion er udsolgt, leveret af en mindre producent i lokal området. Vi er ikke CVR-registreret da vi tjener mindre end 50.000kr om året. Hvad leder jeg efter: En professionel, stabil leverandør - I første omgang kun t-shirts. Antal 30-100 stk. Silketryk/ Screen printing Farver: Camo - altså 3-5 farver i printet. T-shirt: Hanes, eller andre i samme kvalitet som ikke går ud af produktion. Jeg betaler forud kontant og du vil få en fast og aktiv kunde. Sætter kvalitet højest men vil også gerne have dem inde for en bestemt tidsperiode derfor ingen kina-billig-produktion-seks-måneder-leveringstid! You don't need to read this! - Firmaet er et side projekt og en hobby. Det er mig og min bror som har startet det 17 & 13 år, med en fast blogger på 19. I starten ville vi have alt perfekt før at vi udgivede det men har nu erferet at vi lærer bedre af vores fejl og vil forbedre os med tiden. Du er velkommen til at komme med alt den feedback du vil, vi vil bare gerne holde tråden clean så andre i samme situation også kan følge ordenligt med, derfor send en privat besked med feedback eller kom med en ordentlig "ikke-spammende/ kort" feedback.. Mange tak! Håber jeg fik alt med. Hvis du er interesseret i at samarbejde eller har nogle gode kontakter så svar på tråden eller skriv en privat besked - Mange tak på forhånd! |
MrSoloDolo:Vi er ikke CVR-registreret da vi tjener mindre end 50.000kr om året.
Der er da vist noget du har misforstået! Det er ikke din fortjeneste der er afgørende for om du skal moms reg. men din omsætning.
Omsætter du for over 50.000 kr. pr. år skal du moms. reg.