Jeg ville lave nogle struktur ændringer. Du linker med mødregrupper til henholdvis forsiden og en underside, fra alle dine sider. I opstartsfasen er det nemmest at kanalisere "værdien" til en side. Dvs generelt kan du gøre din menu struktur mere sigende for søgemaskinerne, ved at sørge for alle links med ankerteksten "mødregrupper" leder til en bestemt side.
I din artikel sektion kan du med fordel lave links i indholdet, til forskellige steder på din side. Jeg har ikke lige overblik over, om du har "mødregrupper" nævnt i nogle tekster, men hvis der er, kan du linke dem videre til den rigtige side.
Det aller første link Google møder (på alle dine sider) er et link til Forsiden med ankerteksten "Forsiden". Det vil være bedre, hvis du kan få dit "Mødregruppe" link ind her. I øvrigt synes jeg at din side om mødregrupper egner sig bedre som forside. Lig din opret profil boks ud til højre, og lav en kortforklarende tekst i toppen over mulige mødregrupper. Suppler med et stort fedt søgefelt samt en "opret ny mødregruppe" knap. Hvis du vælger denne løsning kan du også benytte forsiden som mål for dit "mødregruppe" nøgleord.
Du kan lave en bedre integration af ordet mødregruppe i dit dynamiske indhold. Hvorfor hedder denne "Kerteminde kommune" og ikke "Mødregruppe i Kerteminde Kommune", eller denne "Hobro område" kunne lige så godt hedde "Hobros område mødregruppe".
Der er en MASSE ting du kan gøre, og meget mere end hvad jeg har nævnt her.