Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Hvad vil i mene et nyopstartet booking bureau skal bruge på adwords om måneden?
Så jeg har lidt af gå ud fra..

Og hvilken andre former for marketing vil i mene jeg skal bruge?

På forhånd tak
Karsten Sørensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Booking af?

Der skal nok lidt mere information på bordet før du får relevante svar. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig, ved ikke lige hvad jeg tænkte på hehe..

Jeg er igang med at lave en hjemmesiden hvor kunstner kan blive booket fra, alt inden for underholdning, musik, foredrag og service, over hele landet og i alle pris niveauer, så det både er for firma og private, men det bliver muligvis mest for kunstnere som ikke er kommer ordenlig frem.

Det bliver en side hvor kunden kontakter kunstneren direkte, så begge får den mest optimale oplysning.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Det korte svar: Måske et par tusinde om måneden.

Det lange svar:  Det afhænger 100% af, hvad formålet med din AdWords annoncering er.

Hvis du ønsker at din nye hjemmeside bliver blæst ud over det danske land, så du kommer i kontakt med kunstnere og slutkunder i hobetal, så kan du sagtens brænde både 10, 20 og 30 tusinde af om måneden. I så fald tilvælger du blot alle søgeord, der smager lidt af fisk og sætter buddene højt.

Hvis du derimod ønsker at lave målrettet annoncering mod slutkunderne (dem der booker kunstneren) i et afgrænset geografisk område, så kan du nok forvente en klikpris på et eller andet sted mellem 2 kroner og 10 kroner for de mest relevante søgeord.

Afhængig af størrelsen af det geografiske område og hvor mange genrer/søgeord du vælger, så vil du sikkert få et eller andet sted mellem 100 og 1.000 klik om måneden.

Mvh Troels.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge mest tid på begge dele ;)

I praksis er du formodentlig nødt til at afsætte både tid og penge til begge disclipliner, hvis du vil have succes med din hjemmeside.

AdWords kan give besøgstallet et hurtigt boost (og vigtig information om relevante søgeord, idéer til konverteringsoptimering, mm..).

SEO er et langt sejt træk, især hvis du vælger "gør-det-selv" løsningen, men god SEO er en af de vigtigste faktorer (den vigtigste faktor?) bag dine chancer for online succes.

Kæden er dog aldrig stærkere end det svageste led, så selv optimale AdWords kampagner og topplacering i de organiske søgeresultater nytter intet, hvis din konvertering på siden er håbløs.

Så ideelt set arbejder du parallelt på gradvist at forbedre alle elementer.

Mvh Troels.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok starte med det væsentligste først -> Din egen hjemmeside, optimer den så den er tilpasset de søgeord du gerne vil ranke på, ved at sørge for at have det iorden vil du både opnå bedre muligheder i forbindelse med SEO samtidig med at du vil opnå bedre Quality Score og deraf lavere Adwords omkostninger :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)