Selv om det er trekvart år siden, jeg her skrev en mail om salgsfif til freelanceren med udgangspunkt i Ulla-Lisa Thordens bog for selvstændige, kommer der stadig kommentarer, senest i dag, til de råd, jeg lagde ud her på listen. Det får mig til at fortælle følgende: I mellemtiden er hun udkommet på dansk! nemlig med en nyskrevet bog, der hedder "Sæt pris på dig selv - sådan sælger du dit særpræg". Ikke alene er det en bog, som er nyskrevet med nye og utrolig nyttige råd, den er også supplere med, at hun, Ulla-L:isa Thordén, blogger i seks uger på Børsen Mikro, den nye portal for mikrovirksomheder. Her har jeg nedenfor tilladt mig at plukke en oversigt af gode råd, som kommer nedenfor, men jeg vil gerne tillade mig også at henvise til, at hun 1. blogger her: frem til 20.april 2007 måske lidt længere 2. At hendes bog omtales her 3. og at man kan hente værktøj fra den gratis her 4 og at man kan købe den for kun 199 kroner her 5. OG at hun kommer til København den 19. april 2007 og giver et foredrag her Her er klip fra hendes blog: SÄLJ FÖRST När du lyckas föra in dessa råd i din vardag, så kan du också våga ta |
Salgsfif til freelancere - nye oplysninger
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)