Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en dårlig måde at bygge en reference side op på

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminos

hvis i kigger på dette link her som er vores kommende reference side er det så en dårlig ide også at sætte det første billede op og udskifte det løbende som rangeringen skifter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:54

Jeg synes da det ser meget fornuftigt ud :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:57

Jeg ville hellere have almindelige kundereferencer, og ihvertfald ikke have nogle eksempler som ikke ligger på side 1. Og fandt lige stavefejlen; "synlige gøre" som skal hedde "synliggøre"

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:58

Og hvis i skal have den slags tabeller, så lad være med at lave dem som billeder.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:04

Det nu ikke fordi jeg synes det ser så dumt ud heller :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:06

Hej Henning

Du skal tænke lidt på din læser.
Kan den typiske læser forstå tabellen? Kende han betydningen af de forskellige tal?
Hvis ikke, bør I forklare tallenes betydning, og så bliver der pludselig meget læsestof.

Jeg ville foretrække en kundereference, hvor kunden måske siger: "Før lå vi altid nr. 11 på vores primære søgeord - nu ligger vi og vipper mellem nr. 1 og 2 - prøv selv at søge på x på Google og se vores resultat."

Venlig hilsen
Hans

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:12

Hans Stokholm Kjer:

Hej Henning

Du skal tænke lidt på din læser.
Kan den typiske læser forstå tabellen? Kende han betydningen af de forskellige tal?
Hvis ikke, bør I forklare tallenes betydning, og så bliver der pludselig meget læsestof.

Jeg ville foretrække en kundereference, hvor kunden måske siger: "Før lå vi altid nr. 11 på vores primære søgeord - nu ligger vi og vipper mellem nr. 1 og 2 - prøv selv at søge på x på Google og se vores resultat."

Venlig hilsen
Hans

Tak Hans

Jeg kan se hvad du mener, det er jo det der altid er svært og få opbygget de gode referencer, men det kommer løbende, jeg har skrevet til alle mine kunder, desværre først nu for at indhente udtalelser.

Jeg havde den ide med den øverste tabel på min egen ranking at være åben omkring opti-web.dk så alle fakta er på bordet, men det ved jeg ikke og det giver bagslag

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:53

Set i lyset af at det er en referenceliste for søgemaskineoptimering, så syntes jeg den ser fornuftig ud.
Men tilgengæld skriver sætningen "Vi har rykket vores kunder...".

Nej, I rykker ikke Jeres kunder - forhåbentlig ikke - I skal ihvertfald ikke skrive på hjemmesiden at I gør det. De gør Jer en tjeneste ved at give Jer en reference. Det andet får en misklang af at kunderne efterfølgende skal føle sig forpligtigt til at komme med et par pæne ord.
Der er stor forskel på om "vi har spurgt vores kunder om de vil komme med en udtalelse og disse vil løbende blive sat på..." eller "Vi rykker vores kunder for nogle pæne ord om os".

Jeg ved det er en lille detalje - men tro mig, det er de små detaljer som hurtigt kan distancerer dig fra konkurrenterne Geeked.

/Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:23

Jeg ville ikke bruge min egen side som referencer side , dette finder folk ud når de søger på google og finder din side , det virker mere på mig som om du ikke har nogle kunder så heller ingen på den side.

gode frem på siden 

husk for at få gode gælder det om give det ekstra for dine kunder så vis ingen rigtige gode endnu vi arbejder indtil kunden er tilfreds og de opnår de lovet pladser .

penge er ikke det vigtigste hver gang og man får sine 700 kr. hjem for hver time arbejde man bruger den tid det koster at få nogle gode faste kunder når udbredt budskabet du har gode referencer kan du løbende sætte prisen op .

godt er  ikke opnået  på en dag folk der kaste 10.000 kr. ud om måneden kræver jo der kan ses resultater og de er høje

giv den alt hvad du kan som iværksættere og de gode referencer og udtagelser kan du leve nærmeste resten af livet af de kommer ikke på dag 1 men er hårdt arbejde og så giv den 110 % og få mere end havregrød om 10 år men har konstant godt betalene kunder grundet masser af tilfredse kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:46

Jeg synes Amino er et genialt sted, altid hurtig respons fra hjælpsomme mennesker, det håber jeg det bliver ved med at være sådan, så tak indtil videre.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)