Jeg har en del plugins jeg prøver at installere til det nye 1.7.0 men tit mangler der en XML setup fil ? jeg har prøvet at se om der er en ekstra zipfil i pakken og tit er der ikke det ? jeg oplever det også hvor der står at plugin er lavet til 1.7 ??? min side er hostet hos Redhost som er joomla venlig, så der er der vel ikke noget problem ?
Der mangler ikke en XML fil - Der mangler en XML fil som er skrevet til Joomla 1.7 - Plugingen virker ikke og kan ikke virke til 1.7 før den er kodet om.
umidelbart lyder det, som du selv er inde på, at det er plugins til eks. 1.5 du prøve at uploade til 1.7. Det er i hvertfald ikke din host den er gal med.
Umuligt og sige uden at se på dem og på selve komponenten.
Nogle komponenter er ændret så meget fra 1.5 til 1.7 så alle plugins osv. skal laves om - mange plugins er også Event drevne og de fleste base events som involvere plugin load på content niveau skal skrives om.
Nu er jeg bleven lidt klogere, det viser sig at man ikke skal installere et CB plugin i selve Joomla men i CB modulet, problemet er nu bare at jeg ikke kan se mit CB modul under komponenter i Joomla ?