Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad fylder et gennemsnits website?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Med-Aminoer

Jeg sidder og skal estimerer nogle omkostninger, i forbindelse med at vi vil lave en gratis version af CloudSprout.

Derfor ville jeg hører jeres input på hvad jeres erfaring, siger at et gennemsnits website fylder i Mb.

Med et gennemsnits site, mener jeg en almindelig præsentations side for en mindre virksomhed, altså uden e-handel, video etc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48

CMS'et fylder jo gerne fra 5-35mb, men du er nok klar over hvad dit eget CMS fylder. Mit bud vil være 0,2-0,5mb til selve templaten og så 5 mb billeder hvis de gør det rigtigt - 20mb hvis de uploader i forkert størrelse og cms'et ikke selv nedskalerer dem.

Hvis de skal ligge mange pdf'er ud med teknisk information, ligger de hurtigt på 70mb, mens helt standard sites ligger nede omkring 2-5 mb.

Vi har en enkelt kunde som uploader 2-3 nye pdf'er i ugen, de er efterhånden oppe over 200mb.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:24

Hej Tommy

Tusind tak for at du gav dig tid til at skrive! Dine tal er faktisk lidt lavere end dem, jeg selv havde og det er kun godt. CloudSprout bruger en såkaldt multi-tenant arkitektur, så systemet ligger kun en gang pr. server.

Jeg tror at jeg sætter gennemsnits størrelsen til 100 Mb, det er nok lidt konservativt! Men det er nok også bedst med en gratis løsning.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 16:11

100 mb burde også være rigeligt hvis folk, eller systemet bare skalere billeder, så kommer man ihvertfald langt med 100 mb.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)