Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du et sted at holde dit møde i Kbh centrum?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tror ikke Marlene mener at du skal have kontor og fast plas der Smile men blot afholde møder eller have et sted og møde dine kunder til en drøftelse eller evt. en leverandør samtale over en kop et eller andet i professionelle omgivelser. Det er tiltænkt iværksættere.
Og du har vel næppe brug for 20 dage om måneden til det ,-).
Kan også se Marlene tilbyder fri kaffe / the / cacao med i prisen, betaler man ikke for det når man benytter cafeen på La Oficina oveni månedsprisen?

Jeg kan selv huske fra jeg startede. Havde ingen steder hvor jeg kunne tage hen og afholde møder udover cafe hvor alle andre kunne lytte med og man sad tæt. Det var ikke så fedt når man skulle fremvise noget eller snakke lidt "privat" om forretningen osv...
Jeg havde ikke brug for at leje et mødelokale og betale for det blot et sted hvor man kunne mødes.

Her må da også være mange andre iværksættere, som er eller har været i samme situation som mig og har måtte bruge cafe som mødested?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:32

Ronni Larsen:

Hej Rasmus

Tror ikke Marlene mener at du skal have kontor og fast plas der Smile men blot afholde møder eller have et sted og møde dine kunder til en drøftelse eller evt. en leverandør samtale over en kop et eller andet i professionelle omgivelser. Det er tiltænkt iværksættere.
Og du har vel næppe brug for 20 dage om måneden til det ,-).
Kan også se Marlene tilbyder fri kaffe / the / cacao med i prisen, betaler man ikke for det når man benytter cafeen på La Oficina oveni månedsprisen?

Jeg kan selv huske fra jeg startede. Havde ingen steder hvor jeg kunne tage hen og afholde møder udover cafe hvor alle andre kunne lytte med og man sad tæt. Det var ikke så fedt når man skulle fremvise noget eller snakke lidt "privat" om forretningen osv...
Jeg havde ikke brug for at leje et mødelokale og betale for det blot et sted hvor man kunne mødes.

Her må da også være mange andre iværksættere, som er eller har været i samme situation som mig og har måtte bruge cafe som mødested?

Hun skriver ellers: "Som du selv tidligere skrev kan vi differientieres os ved at kunne tilbyde arbejdsro"

Det var heller ikke for at sige at deres service skulle laves helt efter La Oficina metoden, bare forretningsidéen skam holder vand da andre gør noget lignende.

Selv står jeg overfor at skulle finde en plads i københavn i et stykke tid (i hvert fald 6 måneder) og overvejer at vende tilbage til La Oficina da det er billigere og hyggeligere end et lille kontor et sted til 3-4000.

Eneste ulempe er at man ikke sidder på ordentlige kontorstole/borde og det kan derfor være lidt hårdt for ryggen hvis man sidder på denne måde igennem længere tid.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:39

Hej Rasmus

Arbejdsro ment som at man kan side i fred og snakke ,-).
Det er jo også "arbejde" at holde møde.

Ja La Oficina lyder som en god måde hvis man skal netværke og har brug for et skrivebord.
Det er bestemt billigere end at leje et lokale ude i byen.

Måske de ville lave lidt om på inventar og gøre det endnu mere attraktivt hvis man kan side ordentligt ved et bord og har en ordentlig stol. Det er jo vigtigt man sidder godt især hvis man skal side der i flere timer hver dag.
Hvis jeg var dig ville jeg sende et forslag til La Oficina om at du godt kunne ønske dig lidt bedre borde og stole.
Måske du ikke er den eneste som tænker over dette.

De Bedste Hilsner
Ronni

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:57
Marlene ...hvor ligger hotellet ?
Har selv oprettet en tråd om at møde andre med iværksætterdrømme , håber dog at mere end 2-4 vil dukke op...på en café el lign.
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:42
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:03

Hej Webmand

Tak for din besked. Hotellet ligger bag Nyhavn og du kan se linket som Rasmus har sat ind.

Tanken var ikke at lave "større" møder i restauranten, da jeg stadig skal tilgodese de gæster, der er i huset. Derfor var tanken, at det kun er mindre møder for max 4-5 personer.

Hotellet kan selvfølgelig også tilbyde et decideret mødelokale, hvor det er muligt at lave en "iværksættersamling". Der er prisen dog ikke kr. 50-75 per person.

Mvh
Marlene

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:12

Hej Rasmus

Tak for dit indlæg.
La Oficina lyder interessant for en iværksætter, der mangler et skrivebord. Min tanke var nu ikke, at restauranten skulle være en permenet arbejdsplads som eks. La Oficina, men mere et sted, der kunne "bookes" for nogle timer afhængigt af det enkelte mødes varighed.

Mvh
Marlene  

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)