Min moster er en rigtig haj til at lave kage og andre søde sager. Hun har for første gang købt en plads på et kræmmermarked her sidst på måneden.
Da jeg selv er interesseret i iværksætteri glæder jeg mig self til at følge det og hjælpe hende så godt jeg kan
Jeg har før set i andre tråde jer Amino'er komme med gode råd og ideer til hvordan man evt kunne blive set og sælge mere og jeg Synes det kunne være rigtig interessant at høre jeres tanker om hvad man kunne gøre her, for at sælge en masse:)
Hun skal sælge forskellige kager og er ret sikker på at hun ikke bliver den eneste på markedet der skal sælge den type af vare.
Et er at have et godt produkt som sælger sig selv, noget andet er at folk skal kende til det ellers er det omsonst..
tricket til en god dag på kræmmermarked er en højtråbende udadvendt karismatisk person som sælger, gode tilbud og skiltning!
Find ud af hvor standen er placeret, hvor indgangen er i forhold til standen og hvad der er af tiltrækningsbarometer i det umiddelbare område, så ved du hvor du skal skilte med de bedste tilbud. TIP: du ved først hvad konkurrenterne har af priser på markedet når du er der, så vent med at skrive priserne på skiltene eller hav nogle ekstra med og en tuds!
by the way: hvis hun er super dygtig, så lad folk se hende stå og lave det, det sælger virkelig når kunderne kan se tilberedning og de råvarer der bliver brugt.. Evt arbejde lidt med en udstilling af de fantastiske kager i overflod som springer en i øjnene :-)