Hej Amino'er med erfaring eller viden indenfor rejsesider. Jeg befinder mig sammen med en partner på et helt tidligt stadie i forbindelse med udvikling af en rejseside. Før vi går i gang med at planlægge og designe, har vi et meget vigtigt spørgsmål til dem af jer, der har kendskab hertil. Vi har brug for en søgemaskine til siden, der indhenter priser på flybilletter og hotel fra mange forskellige udbydere, så vores kunder bliver præsenteret for de bedste tilbud. Findes dette? Vores spørgsmål lyder således: Kender du/I noget til den søgemaskine, man kan hente på Expedia? Det er umiddelbart denne søgemaskine, der lader til at være vores bedste bud. Indhenter den tilbud fra mange forskellige udbydere? PS! Vores rejseside omhandler udelukkende ét bestemt land. Dog vil der på siden være mange spændende og informative tekster om diverse emner. På længere sigt skulle det gerne blive en grundig hyldest til netop dette ene land. Tak endnu engang for al input! De bedste hilsner fra regnfulde København Thomas |
Jeg har lige tilmeldt mig Expedias affiliate program, som viser sig at være tilknyttet Tradedoubler.
Det får straks nogle alarmklokker til at ringe i mine ører. For det betyder vel, at det kun er de få rejseudbydere (eller den ene), de har tilknyttet, der leverer pristilbud til søgemaskinen?