Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slavehandlen går trægt nu til dags!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine kommentarer på vejen :) 

Jakob: Tak for den gode ide. Vil lige gå i tænkeboks, hvordan vi kan få det implementeret.

Stefan

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:49

Tror der skal satse mere på logo og køre lidt på dette koncept , domænet kan ikke stå alene .

Gerne med en video og billeder og vitser omkring slave handle og knokle arbejde køre der ud ad med dette koncept og tro på det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 13:04

Jeg har for øvrigt også et spørgsmål ang. linking til facebook. Hvad bestemmer hvilke billede der kommer med når jeg skriver "www.slavehandel.dk" på facebook?

Jeg har prøvet det en gang og der kom et billede af et slaverne som miniature billede. Ikke det fedeste :)

Stefan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21

Hvor præcis er det folk falder fra? Når de skal indtaste brugernavn og email, eller når de skal aktivere?

Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 14:34

Altså første målsætning er selvf. at få folk til at registere sig, men jeg kan se at mange ikke får deres profil op og køre ved at udfylde info om dem selv.

Derudover fornemmer jeg at mange måske ikke forstår at de skal trykke på linket i e-mailen. Måske er der en anden måde vi kan formulere/opstille det hele på.

Stefan

Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 15:23

Jeg prøver lige igen med mit spørgsmål, da jeg er sikker på en masse må sidde med den viden :)

Jeg har for et spørgsmål ang. linking til facebook. Hvad bestemmer hvilke billede der kommer med når jeg skriver "www.slavehandel.dk" på facebook?

Jeg har prøvet det en gang og der kom et billede af en af slaverne som miniature billede. Ikke det fedeste :)

Stefan

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:26

Kunne I ikke lave det om til en datingside indenfor s/m seksualitet ? Det kunne blive det nye sort.

Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 15:28

Af en sarkastisk idé at være var den god...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:32

Jeg ved godt den var lige skrap nok, - men den var nu ikke sarkatisk ment.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:47

StefanPatti:
... et site for som hedder www.slavehandel.dk. Ideen er at det er et casual sted for folk at smide de mindste jobs de har i hjemmet op. Typisk jobs i den lave prisklasse.

Fedt navn og koncept!

Jeg synes at det alt i alt ser pænt og overskueligt ud - både grafisk og tekstmæssigt. Dog, når jeg klikker på København på Danmarkskortet, så vælger jeg "Nordsjælland". Det vil jeg foreslå jer at synliggøre at der er tale om regioner i stedet for at kalde det for "områder" (både i teksten "Klik på område" og "Valgte område").

Og så ville jeg gå sitet grundigt igennem for stavefejl - der er et par "bøffer" rundt omkring.

Men alt i alt synes jeg, at det er et rigtig flot site, som blot mangler nogle flere "slaver" og "slaveholdere" :o)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)