Jeg har for øvrigt også et spørgsmål ang. linking til facebook. Hvad bestemmer hvilke billede der kommer med når jeg skriver "www.slavehandel.dk" på facebook?
Jeg har prøvet det en gang og der kom et billede af et slaverne som miniature billede. Ikke det fedeste :)
Stefan
Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.
Altså første målsætning er selvf. at få folk til at registere sig, men jeg kan se at mange ikke får deres profil op og køre ved at udfylde info om dem selv.
Derudover fornemmer jeg at mange måske ikke forstår at de skal trykke på linket i e-mailen. Måske er der en anden måde vi kan formulere/opstille det hele på.
Stefan
Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.
... et site for som hedder www.slavehandel.dk. Ideen er at det er et casual sted for folk at smide de mindste jobs de har i hjemmet op. Typisk jobs i den lave prisklasse.
Fedt navn og koncept!
Jeg synes at det alt i alt ser pænt og overskueligt ud - både grafisk og tekstmæssigt. Dog, når jeg klikker på København på Danmarkskortet, så vælger jeg "Nordsjælland". Det vil jeg foreslå jer at synliggøre at der er tale om regioner i stedet for at kalde det for "områder" (både i teksten "Klik på område" og "Valgte område").
Og så ville jeg gå sitet grundigt igennem for stavefejl - der er et par "bøffer" rundt omkring.
Men alt i alt synes jeg, at det er et rigtig flot site, som blot mangler nogle flere "slaver" og "slaveholdere" :o)