Jeg har koblet min Macbook Pro sammen med et Apple Display - og det spiller bare. Jeg er glad for jeg bare kan "rive" MacBooken ud af stikket, og stadigvæk have alle mine data med. Når jeg smider den tilbage på arbejdspladsen, har jeg masser af skærmplads pga de to skærme.
Som du kan se er der en lille holder, for at få min MacBook op i arbejdshøjde, når den køre sammen med den store skærm. Det er i hvert fald et must hvis du køber sådan en løsning, så du ikke skal bøje hovedet for meget når du går fra den ene skærm til den anden.
Jeg har aldrig selv været til Mac før for omkring et års tid siden, men må indrømme det simpelthen bare fungere. Der var nogle taster som "fingerne" skulle vænne sig til lå et andet sted, men det var overstået på en uge.
Jeg er ikke særlig opdateret på PC verdenen. Men hvis du har leget med tanken om Mac, så synes jeg du skal prøve det af. Hvis det ikke er noget så er brugt priserne jo gode, og du kan komme billigt derfra igen.
Min får en del tæsk, og køre som en drøm. Generelt er min oplevelse med Windows+PC maskiner at de bliver sløve, og mere og mere fejlbehæftede med tiden. Indtil de bliver geninstallerede. Sådan føler jeg det ikke når jeg arbejder på min Mac. Generelt er samspillet enhederne imellem også godt. Jeg har sådan nogle her koblet til alt hvad der kan spille musik i lejligheden. Via min Apple enhed (ipad/macbook) kan jeg styre hvad der skal spille i henholdvis stuen eller toilettet.
Nå det skal ikke være nogen Apple salgstale, men tag det med i dine overvejelser.
jeg har overvejet mac, havde også en sidste år men jeg brugte ikke rigtig tid eller havde lysten til at skulle ændre operativ system. lige for tiden sidder jeg 12-14 timer foran computeren da jeg arbejde på et nyt stort online projekt, så bliver jeg ved pc :) men vil gerne have mac om nogle år (:
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't