aktie marked giver mig hjertebanken
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Aktiemarked?
Av av av, det er første gang i lang tid fik jeg et hjertebanken, da aktiemarked lukkede i dag,
Særligt vestas aktier ser skidt ud, kan næsten ikke falde længere ned..det sagte jeg også selv om de kostede 150
Lina
Svar
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
AHH
Skrevet
08-08-2011 kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Med den gældskrise der præger hele den vestlige verden i øjeblikket går det kun én vej...
- Desværre..
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
C20 faldt kun med 3,15 % ikke så galt endda..
Hilsen
Emil
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Martin
Skrevet
08-08-2011 kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Av av av, det er første gang i lang tid fik jeg et hjertebanken, da aktiemarked lukkede i dag,
Særligt vestas aktier ser skidt ud, kan næsten ikke falde længere ned..det sagte jeg også selv om de kostede 150
Så er det heldigvis ikke Pandora du har sat pengene i, så havde det nok været direkte hjertestop :-)
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Ja. Det ser ikke for godt ud. vi vil nok se fald lidt endnu, men jeg tror på at det vil rette sig igen. Det er forsent at sælge ud nu, da aktiemarkedet er faldet så meget. Man risikere bare at sælge i bunden. Jeg tror på at hvis man bare lader vær med at gå i panik, skal det nok gå.
Svar
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
altsså man kan ikke være uheldig med alle, men jeg synes at vestas gør meeegt nas.. av ava virkelig....
pandora... nejjjjj de har meget grimme smykker , kunne ikke drømme om at investere i verdens grimmeste smykker..:)
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
hvad kurs har du købt Vestas til, hvis man må spørge?
Svar
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Med de massive fald kan det hurtigt vende..
Man kan aldrig tyde fremtiden, men mit råd er at have is i maven..
Dog er et firma som Pandora, med den ledelse , et tab man bør skynde sig at sluge og komme videre med efter min mening.
Svar
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
det er nu at jeg har lyst til at arbejde som "dealer" med vestas og råbe højt"buy buy buy"
Svar
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Simon jeg tør næsten ikke sige til hvilket et kurs jeg har købt , men det var i starten af året, og nu tænker jeg det avr nok det dumemste jeg kunne præstere i mit liv.......skal have valerione mod hjertebanken...
Svar