Hej Aminoer, Jeg er ved at starte en webshop, og i den forbindelse søger jeg en person/et firma, der kan tage nogle billeder af mine produkter, så de præsenteres på flot og indbydende måde på webshoppen. Jeg har været ved at lede på Google efter fotografer, men dog synes jeg, at mange af disse har nogle skræmmende høje priser. Jeg er udmærket klar over, at kvalitet koster, men jeg kan også godt nøjes med en lidt lavere kvalitet, hvis blot prisen så også er på et niveau, hvor jeg kan være med. Der er tale om ca. 50 forskellige produkter i første omgang, men senere hen vil der dog med stor sandsynlighed løbende komme flere. Kan du løse denne opgave for mig eller har du kendskab til en virksomhed, der vil kunne hjælpe mig? Det skal siges, at jeg er bosat i Sønderjylland nær Haderslev, så du skal helst ikke bo for langt herfra, selvom jeg dog selvfølgelig er villig til at køre efter hjælpen. Jeg håber at få nogle gode svar! Med venlig hilsen, |
Hej Alexander
Jeg vil da godt komme med et bud - men måske du lige skal skrive lidt om hvad det handler om.
Er det produkter der kan sendes ? - for så betyder afstanden jo ikke så meget.
Hvilke produkter er der tale om - er de samme type -eller mange forskellige der kræver hver sin opstilling.
Hvilke billeder skal du bruge - og i hvilke formater - kun til webshop eller også til print ?
Hvor mange billeder af hvert produkt ?
Skal de fritlægges eller være på en bestemt baggrund ?
Alle disse ting har betydning for hvor lang tid opgaven tager at løse - og dermed for prisen.