Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotos - kan du tage flotte billeder af mine produkter til brug på webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ved at starte en webshop, og i den forbindelse søger jeg en person/et firma, der kan tage nogle billeder af mine produkter, så de præsenteres på flot og indbydende måde på webshoppen.

Jeg har været ved at lede på Google efter fotografer, men dog synes jeg, at mange af disse har nogle skræmmende høje priser. Jeg er udmærket klar over, at kvalitet koster, men jeg kan også godt nøjes med en lidt lavere kvalitet, hvis blot prisen så også er på et niveau, hvor jeg kan være med.

Der er tale om ca. 50 forskellige produkter i første omgang, men senere hen vil der dog med stor sandsynlighed løbende komme flere.

Kan du løse denne opgave for mig eller har du kendskab til en virksomhed, der vil kunne hjælpe mig?

Det skal siges, at jeg er bosat i Sønderjylland nær Haderslev, så du skal helst ikke bo for langt herfra, selvom jeg dog selvfølgelig er villig til at køre efter hjælpen.

Jeg håber at få nogle gode svar! Smile

Med venlig hilsen,
Alexander

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander

Jeg vil da godt komme med et bud - men måske du lige skal skrive lidt om hvad det handler om.

Er det produkter der kan sendes ? - for så betyder afstanden jo ikke så meget.
Hvilke produkter er der tale om - er de samme type -eller mange forskellige der kræver hver sin opstilling.

Hvilke billeder skal du bruge - og i hvilke formater - kun til webshop eller også til print ?
Hvor mange billeder af hvert produkt ?
Skal de fritlægges eller være på en bestemt baggrund ?

Alle disse ting har betydning for hvor lang tid opgaven tager at løse - og dermed for prisen.

Fra Mårslet
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:58

Hej Alexander.

Hvor store er disse produkter? Jeg vil gerne give et bud på opgaven. Skal de bare fotograferes på hvid?

Mvh, Jesper Elgaard.

W: elgaardfoto.dk
M: info@elgaardfoto.dk
T: 23981976
+: elgaardfoto.dk/+

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 13:59

Hej Alexander

Jeg kan se mit studie ligger omkring 6 km fra dig, så det bliver vist ikke meget tættere på, send mig gerne lidt oplysninger om hvilke slags produkter det drejer sig om, så giver jeg dig en god pris.

De bedste hilsner

Meik Jessen

meik@ballistic.dk
www.ballistic.dk 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:11

Hej alle,

Først og fremmest mange tak for henvendelserne!

Jeg vil lige skrive en kort besked, hvor jeg vil forsøge at give svar på alle jeres spørgsmål Smile

Produkterne er slips og butterflies til mænd, så de kan nemt sendes med posten, og de minder også alle meget om hinanden, og derfor vil jeg vurdere, at man godt kan bruge den samme opstilling ved alle produkterne.

Billederne skal kun bruges på min webshop, og det er som udgangspunkt kun nødvendigt med et billede af hvert produkt. Baggrunden skal bare være en ganske almindelig hvid.

Det var vist svar på det hele, men sig endelig til, hvis I har flere spørgsmål. Hvis der er noget, så kan I også blot sende mig en PB. Jeg ser frem til at høre fra jer!

Med venlig hilsen,
Alexander 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:19

Hej Alexander.

Jeg har Studie i Haderslev og vil sagtens kunne tage opgaven :)

hjemmeside: www.cbirkkjaer.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)