Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt booking bureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at starte et nyt booking bureau, hvor kunstneren og kunden har direkte kontakt med hinanden, men må jeg gerne sende mail rundt til kunstnere for at høre om de vil være inde på hjemmesiden?

Hvis det var dig, hvordan ville du få markedsføre hjemmesiden?

Har tænkt at sende flyers rundt til private og virksomheder, og også lave lidt rekalme adwords, har i andre foreslag?

På forhånd tak

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis kunstnerne ikke har bedt om der så må du ikke sende dem en mail om dit site.
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er skam fin nok, men tror bare ikke du får så meget held med den, da alle kunstner har en person til at booke for dem. De fleste gider ikke bruge tid på at snakke med evt. kunder og har som regel hellere ikke tid til det, for så ville de ikke lave andet og derfor har de et booking bureau til det og lader dem ordne alt det, så de kan koncentrere sig om deres arbejde.

Bare så du lige har det i baghovedet inden du kaster dig ud i det.

 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit website er kendt, så vil du få kontakt med alle de kunstnere, der søger på Google osv. Det er et langt sejt træk, men det er et vigtigt indsatsområde for dig, hvis du skal få succes med dit booking bureau.

Alle de store kunstnere har allerede manager/bureau, så for at gøre det let og for at få succes, vil jeg foreslå dig målrettet at gå efter de små kunstnere. Et ordsprog beskriver det meget godt: mange bække små, gør en stor å.

Så skal du naturligvis have alt det formelle på plads med momsnummer, telefontider mm, så dit firma virker seriøst.

Prøv at se om du kan skaffe nogle gode referencer. Det behøver ikke være Medina, mindre kan også gøre det.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene.
Det er også min plan at gå mest efter de små, da jeg selv optræder en del, hører jeg tit når kunderne hører prisen at det syntes det er dyrt, og sådan tænket jeg også mange andre kunstnere har det, med mindre det er kendte, så min plan er at få mange små billige, som har tid til at svare og har brug for at komme mere ud og optræde.

Men hvordan ville du markedsføre hjemmesiden bedst muligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)