Hej |
nyt booking bureau
- 1
|
Ideen er skam fin nok, men tror bare ikke du får så meget held med den, da alle kunstner har en person til at booke for dem. De fleste gider ikke bruge tid på at snakke med evt. kunder og har som regel hellere ikke tid til det, for så ville de ikke lave andet og derfor har de et booking bureau til det og lader dem ordne alt det, så de kan koncentrere sig om deres arbejde. Bare så du lige har det i baghovedet inden du kaster dig ud i det.
|
Hvis dit website er kendt, så vil du få kontakt med alle de kunstnere, der søger på Google osv. Det er et langt sejt træk, men det er et vigtigt indsatsområde for dig, hvis du skal få succes med dit booking bureau. Alle de store kunstnere har allerede manager/bureau, så for at gøre det let og for at få succes, vil jeg foreslå dig målrettet at gå efter de små kunstnere. Et ordsprog beskriver det meget godt: mange bække små, gør en stor å. Så skal du naturligvis have alt det formelle på plads med momsnummer, telefontider mm, så dit firma virker seriøst. Prøv at se om du kan skaffe nogle gode referencer. Det behøver ikke være Medina, mindre kan også gøre det. Held og lykke med projektet. |
Mange tak for svarene. |