Det er fint, at du kan bruge mit input. Et par google annoncer på specielle søgeord er en metode, der ligeledes kan hjælpe. Men det koster pr. klik. Men du kan gå langt mere drastisk til værks og gennemtvinge om diregering til din hjemmeside. Det er der "nogle" der hjælper med i specielle grupper. Det er så nok ikke mere lovligt end de, der kopierer din hjemmeside.
hvad er problemet, så længe de ikke snyder, mange varer på nettet er jo de samme med forskellige sælger sådan er det også hos tv, supermarkeder m.fl. vi bestemmer jo selv hvad og hvor vi handler.
Konkurrencetaktik er en spændende ting som jeg ved der er blevet forsket en del i.
Fordi man får konkurrence er det ikke ensbetydende med at man nødvendigvis skal efterligne dem, så sætter man sig jo egentligt bare i deres fodspor. Nej, hvis man vil vide skal man kende sine modstandere og hvem der står klar med vinderskiltet.
Kan det virkelig passe at jeg ligger nr. 1 på mit allervigtigste ord TÆPPERENS? Nogen der gider tjekke...skulle ellers have slået alle personlige ting fra???
Kan det virkelig passe at jeg ligger nr. 1 på mit allervigtigste ord TÆPPERENS? Nogen der gider tjekke...skulle ellers have slået alle personlige ting fra???