Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du "Årets Julegave" i sortimentet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at samle et kvalitetssortiment vedr. firmajulegaver. Derfor søger jeg årets sællert! Mit sortiment bliver meget begrænset, så jeg er kræsen! Lad mig høre, om det er lige dit produkt, som jeg har brug for. Jeg vil forsøge at banke døren ind hos landets allerstørste virksomheder.

Vi skal kunne handle på ren dropshipping-basis, da jeg ikke ønsker at opbygge et lager. Dropshipping betyder bare, at du sender varen direkte til min slutkunde.

Michael

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:19

Hvor i landet? Kommer du ud i storkøbenhavn?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:25

Hej Mark

Med "banke døren ind" mente jeg telefonisk. I stedet for at sende et kæmpekatalog med et uhørt højt antal varer (som jeg synes er kutyme), vil jeg i stedet tage fat i den julegave-ansvarlige og indgå i en dialog omkring hvad de har brug for. Det de har brug for, vil jeg skaffe, men jeg vil gerne have et godt sortiment som inspiration.

Så svaret er, at jeg ikke kommer fysisk ud i København, men ellers satser på hele DK rent telefonisk.

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:54

Fokus:
Jeg er igang med at samle et kvalitetssortiment vedr. firmajulegaver. Derfor søger jeg årets sællert! Mit sortiment bliver meget begrænset, så jeg er kræsen! Lad mig høre, om det er lige dit produkt, som jeg har brug for. Jeg vil forsøge at banke døren ind hos landets allerstørste virksomheder.

Hej Michael,

Hvad siger du til parfume med virksomhedens eget logo og tekst på både flacon og æske?

Parfumerne kan så efterfølgende også bruges til reklame, PR-gimmicks etc.

Der kan vælges mellem 12 herredufte og 20 damedufte. Virksomheden får en lille metal-kuffert med duftprøver på alle parfumerne og derefter kan de i en online konfigurator vælge blandt 20 forskellige flaconer, låg samt æsker til at putte den færdige parfume i.

Altså - når man valgt sin duft, foregår resten online, og virksomheden får tilsendt parfumerne direkte fra producenten. Du kan se online-konfiguratoren her.

Jeg har en pdf på konceptet som jeg kan sende - hvis det har interesse.

Jeg er igang med at få beskrevet konceptet på aiconcept.dk - men der går lige et par uger endnu - før det er færdigt. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:49

Hej Michael,

Den gode store julegave - En smukt indpakket dejlig pakke i pæn gaveæske til ham og hende måske mest hende. 

Kan afsendes herfra til slutbruger:

Pris er eksklusiv fragt.

Skin Care-pakken

Sonya Skin Care Collection – avanceret hudpleje

Jo før du begynder på at pleje din hud, jo lettere bliver det i fremtiden. Det er mest effektivt at forebygge, men det er aldrig for sent at give huden et bedre liv.

Det får den med Sonya Skin Care Collection, vores hudplejeserie med det nyeste inden for teknisk avancerede hudplejeprodukter.

Alle produkter i serien indeholder mange antioxidanter (særlig hvid te) og andre ingredienser, der fremmer cellefornyelsen og øger hudens elasticitet og fugtighed, så den beholder sit ungdommelige skær.

I serien indgår et eksfolierende produkt, Aloe Deep-Cleansing Exfoliator, en rensecreme, Aloe Purifying Cleanser, et nærende serum, Aloe Nourishing Serum, en skintonic, Aloe Refreshing Toner, og endelig en dag- og natcreme, Aloe Balancing Creme.

Nr. 282                 1277,-

Pris og indhold kan tilpasses behovet - Se mere om indholdet her .......................!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:44

Hej Allan

Tak for din besked. Det er ikke lige det produkt, som jeg søger. Konceptet er dog interessant, så hvis jeg får mulighed for det, vil jeg nævne det.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:45

Hej John

Tak for dit svar. Det er ikke lige det produkt, som jeg søger.

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)