Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvilken??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt sikkert skal du have en shop fra goldenplanet den er super nem og hvis du så vælger kompetancekanalen til at lave seo har du en super løsning.

/Mads
Indehaver af kids-trend
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:48

Det var mere, fordi jeg ikke helt var indei hvad der 100% blev ment.. Men nej CSS, HTML og PHP, er jeg ikke særlig skrap i, desværre..

hehe ja så kom der flere på listen.. :o)

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:49

Super, tak for dit forslag.. :o)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 01:45

Hej Maja

Som jeg lige forstår din problemstilling! at du vil kunne ændre dit eget design, uden at skrive kode. Den daglige drift vil du også stå for, men det er mindre interessant, da alle løsninger tilbyder dette.

Det næste spørgsmål, er selvfølgeligt om det så er opnåeligt! Hvordan har du det med Photoshop, eller andre grafikprogrammer! Hvis du har erfaring, med nogle af disse har du rigtigt gode muligheder for at selv kunne arbejde med designet, og nå et godt resultat.

Det lyder helt klart som at du skal kigge løsningerne a la DanDomain, Scannet etc. de vil give dig størst muligheder for at udfolde dig designmæssigt uden at skulle betale for udvikler timer hver eneste gang.

Det kompromis som du så indgår er, at istedet dit design så bliver underlagt de begrænsninger, der er i systemet. Du vil sikkert på et tidspunkt føle dig fanget af systemet, men husk at du har en kæmpe frihed i forhold til systemer der er lavet til at der skal udviklere til at sætte dem op!

Det er systemer som Golden Planet, Magento, Prestashop etc. du så skal undgå. Læs evt. denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/132372.aspx?PageIndex=2 hvor en med-Amino kunne tænke sig at flytte fra Golden Planet, over på noget hvor hun selv kan få mere indflydelse på designet, uden at skulle betale boksen til en udvikler.

PS: CloudSprout som er det projekt, som jeg selv arbejder på, er faktisk lidt et forsøg på at lave en platform, hvor man ikke skal kode, men samtidigt havde samme frihed som udviklere har på de systemer, der er bygget til dem. I CloudSprout foregår det hele via drag-n-drop. Desværre launcher, vi først i november! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

Hvad vil du sælge? For jeg har min shop til salg og den er klar to go:) Det er hair extensions:)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)