Jeg har brugt min MacBook Pro (2,4 Ghz DualCore, 4 GB RAM, NVIDIA GForce 320M) til Photoshop, Lightroom og InDesign og den kører bare som den skal! Jeg bruger et lille pragram der hedder "icleanmemory", som optimerer mine RAM når jeg arbejder med "tunge ting". Jeg har arbejdet med Mac i næsten 5 år, og kan kun anbefale at du skiftet fra PC til Mac, hvis du er skal arbejde med nævnte programmer eller lign. Men hold øje med Buyer's Guide HER hvor du hele tiden kan se om det "fornuftigt" at købe for tiden eller om du skal vente på en evt. opdatering af fx. MacBook Pro. Håber det var hjælp :) |
Peter Bjerke:Håber det var hjælp :)
Det får du lige 5 stjerner for. Det var et verdensklasse link/råd.
Ja jeg bruger netop PS/Ai/FL/BR - Og gerne samtidig, så den skal kunne trække pænt meget, da jeg er en mulittasker spasser uden lige. Jeg kan sagtens have 50-200 browser tabs åbne på samme tid når jeg researcher, mens de andre programmer kører.
Jeg tænker bare at en 15" er ufattelig lille skærm, når man arbejder med grafik/udvikling ? Sidder på en 22" idag og overvejede faktisk alligevel at købe Apples Thunderbolt display på 27"
Detaljen er at jeg gerne vil være 100% Mobil og kun behøve den bærbare, da jeg rejser en del.