Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leverandør af kvalitetsprodukter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Håber i kan hjælpe mig. Er altid dejligt der er nogle flittige aminoer herinde med gode guldkorn:)

jeg er ved at være godt træt af alibaba.com, aidandtrade.com, salehoo.com og alle de andre. Der er for det første en masse useriøse folk på de sidder, produkterne er ikke som de siger, lever ikke op til kvaliteten, svære at kommunikere med, mange kopi produkter iblandt.

nogen som kender nogle gode sider mm. som ikke minder om dem jeg lige opremsede? om prisen er lidt højere, gør ikke noget, bare det er seriøse folk man handler med, som er professionelle, og kan finde ud af at kommunikere på tværs af landegrænser. 

Grunde til at jeg spørger, er at jeg er ved at opbygge min butik, og leder derfor efter langvarende forretningsforbindelser. 

PS. Har du evt. et/flere produkt/er, eller laver et produkt selv, som du gerne vil have solgt, så er jeg også meget interesseret i at høre videre. Hvis det er noget jeg ser potentiale i, vil jeg kontakte dig for yderligere information. Ellers skriv i min GB. så får du min mail adresse.

håber på noget godt input. 

på forhånd tak.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)