Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kører i jeres webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

Jeg har længe gået og drømt om at starte min egen webshop op. Dog har jeg lidt svært ved at beslutte hvordan jeg skal køre den, mht. lagerstyring, lagerhotel, hjemmeside osv. Så nu vil jeg lige høre hvordan i evt. gør, og lade det blive til min inspiration.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:51

Hej!

Hjemmesiden har jeg selv stået for, og lagerstyringen står min partner for med afsendelse osv. Det kommer helt an på hvilken størrelse vi taler, om produkterne har mulighed for at blive opbevaret i hjemmet til en start m.m. Vores produkter fylder ikke mere end det kan være i 7 plast kasser og derfor vil lagerhotel være tåbeligt. :-) Vi kan holde kontrol med dette fra vores backend på shoppen. 

Som oftes kan det gøres med meget få midler hvis man er målrettet og hårdtarbejdende :-) 

Det er skam bare at komme i sving ;-) Du skal være velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:27

Hej 

Jeg er selv i gang med at starte min egen webshop, jeg kan i starten godt have mine varer i hjemmet men jeg er dog ikke helt sikker på leverandører og import. Hvordan får man kontakt i leverandører? hvis man bestiller nogen ting fra fx. Kina, hvordan forgår det og er det dét værd. 

Da det er min første gang har jeg MANGE flere spørgsmål. 

På forhånd tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)