Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er aldrig for tidligt!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Kast dig evt. over Martins nye bog "Iværksætter til jeg dør", der kan du følge med i hvordan han kom igang, det kan måske give dig lidt inspiration, og få dig til at tænke over hvad du kan starte med.
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:49
Okay! Efter at have studeret nogle gode indlæg fra aminoer!!

Er jeg kommet frem til følgende konklusion;
jeg vil åbne en webshop med modetøj for unge i målgruppen 15-20 og samt udover tøj vil jeg også have en slags helse afdeling, med: bumse-, make-up-, creme- produkter.....
men hvordan kommer jeg igang, nogle der har nogle kontakter som kan få mig igang eller ved hvordan jeg skal handle så jeg selv kan ringe rundt! mange tak for hjælpen!

håber i er ligeså gode med jeres indlæg i anden omgang :D tak for hjælpen!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 04:00
Det er bare om at hænge i!

Har sendt dig en PM.   

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:43
Hejsa! :-)

Nu du skriver dette er det ikke utvivlsomt om du bliver kontaktet af nogle MLM (multilevelmarketing) forhandlere. Inden du laver aftaler om dette så sæt dig grundigt ind i hvad MLM indebærer.

Du skal beslutte om du vil have nogle unikke produkter som ikke sælges mange steder eller om du vil have produkter som udbydes over hele landet. Hvis du vælger nogle MLM-produkter, vil du få et kendt produkt, men det er et produkt som bliver solgt rigtig mange steder både på og uden for nettet.
Af MLM firmaer kan nævnes bl.a. LR-international, Forever living products (aloe vera), Herbalife, By x-connection (Startet efter Trendzetters nedlukning) (tøj). Det er vist de mest kendte lige inden for det område.
Tjek denne debat: debat om MLM-koncepter
Prøv evt. at google de enkelte forslag folk kommer med, så kan du jo se om der er hård konkurrence på "mærket"
God vind....

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:02
Dato: 02-04-2007 21:49:24 Forfatter: Young-Investor
Er jeg kommet frem til følgende konklusion;
jeg vil åbne en webshop med modetøj for unge i målgruppen 15-20 og samt udover tøj vil jeg også have en slags helse afdeling, med: bumse-, make-up-, creme- produkter.....
men hvordan kommer jeg igang, nogle der har nogle kontakter som kan få mig igang eller ved hvordan jeg skal handle så jeg selv kan ringe rundt! mange tak for hjælpen!

Du har valgt et svært område. Der er flere gange debatteret om problemer med at få lov til at købe netop denne type produkter. Nogle producenter stiller meget store krav til webshops som vil forhandle deres produkter, og andre vil slet ikke sælge til webshops. De gør generelt meget for at beskytte deres varemærker. Men prøv da alligevel, det kan jo være at de mærker du vil sælge er til at snakke med.

En med-Amino importerer nogle kendte tøjmærker - han hedder Heine og har firmaet Startex (http://www.startex.dk) og driver også webshoppen OutletGURU.com. Prøv da at ringe til ham og hør om han har nogle mærker du er interesseret i, og hør om han er villig til at sælge i små partier.

mvh Carsten
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:48
Som Carsten Jakobsen siger er der stor mulighed for at du får problemer med dine brands.

Hvis du ønsker at ramme målgruppen 15-20 år skal du have fat i typiske quint-/black international-mærker ala samsøe&samsøe, evisu, bjorkvin osv..

Jeg er ikke ekspert men kunne forstille mig en masse komplikationer mht. salg af disse..

Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 00:30
Det lyder godt, vil lige kigge på det og se hvordan det står til og mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:07
Hej Young-Investor.

Det lyder godt at du har fundet frem til noget selv.

Jeg vil ønske dig alt held og lykke frem over!!

Med venlig hilsen

MSB
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 15:49
Mange Tak skal du have Martin, og alle de andre Aminoer som har givet backup!! jeg vender tilbage med de resultater jeg for efter min eftersøgning :D

Fortsat god Dag!
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)