Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til helt små beløb

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Kunne nogen af jer kloge hoveder ikke lave en betalingsløsning-til-små-beløb?

Jeg går med en masse ideer om at sælge ting på nettet - men det er gerne til helt små beløb. Problemet er, at hvis jeg vil have betaling på sitet, så skal jeg have fat i PBS. Så skal jeg helst have både dankort og den store pakke med alle de andre kort, og så er der hurtigt røget 5.000 på at få betaling på sitet.

Ikke fordi 5.000 er et totalt uoverskueligt beløb - men hvis jeg nu starter 5 små sites, der hver skal tage imod betaling, så løber det op. Hvert site giver måske kun et lavt beløb hver måned - og alt andet lige ville jeg da gerne undgå at skulle bruge 5.000 på hver ide, inden de giver penge.

Så er der PayPal, men jeg har indtryk af, at det ikke er alle, der er helt trygge ved det.

Jeg kunne SÅ godt tænke mig at der fandtes en løsning, jeg nemt og gratis kunne implementere, og så kunne beløbet f.eks. blive betalt via kundens mobil. Eller et samlet site, der samarbejder med en masse små shops. Så kan folk sætte 100-200 kr. ind på kontoen, og derefter kan de bruge dem i en masse små butikker/sites, hvor man kan købe noget for måske 5-10 kr. (f.eks. køb af tutorials, e-bøger og den slags).

Hver måned afregnes der så med sitet - og der er måske 10-20% i gebyr for at håndtere betalingen. Beløb udbetales først, når der er samlet f.eks. 300,- eller 500,-.

Jeg ved godt at det er et større projekt - men for F....., hvor kunne jeg godt tænke mig sådan en løsning!

Smile     Rie

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 00:11

Hej Rie

Jeg leder selv efter en løsning i den stil, og er faktisk ved at prøve hvordan Moneybookers vil fungere med sådan en opsætning.

Har aldrig benyttet moneybookers før, og er kun igang med at prøve at lave opsætningen, så kan desværre ikke sige om det virker eller ej. Umiddelbart er det dog gratis så vidt jeg kan se, men man betaler 2,9% + €0,25 gebyr for hver transaktion (mener jeg).

Mvh

Lars

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 00:26

Hej Rie

Vi har en Epay løsning som vi er meget tilfredse med på mrsskipper.dk (min kones hjemmeside) - fungerer som den skal. Koster 99 kr. om måneden for deres light pakke.

Hvis du har flere sites, kan du tilmelde dem på samme konto, det koster kun - mener det er i omegen af 25 kroner - pr. ekstra site.

mvh

Thomas

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:46

Ja, men problemet er, at man stadig skal oprettes ved PBS, og det er hverken det billigste, nemmeste eller hurtigeste i verden :(

Der er dog også den svenske mulighed (hvad er det nu de hedder?) Har ikke selv prøvet den, men hørt at de skulle være både nemmere og billigere end PBS.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:49

Kent Medom:

Ja, men problemet er, at man stadig skal oprettes ved PBS, og det er hverken det billigste, nemmeste eller hurtigeste i verden :(

Der er dog også den svenske mulighed (hvad er det nu de hedder?) Har ikke selv prøvet den, men hørt at de skulle være både nemmere og billigere end PBS.

Der er både Euroline og Swedbank :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 01:02

Arh ja, selvfølgelig :o)

Burde man ikke her på Amino lave en fælles guide til opstart af en webshop. Der er rigtig mange spørgsmål der går igen hele tiden, og det kunne da være smart at have dem samlet i en smart guide, der hele tiden holdes opdateret af brugerne.

Amino er jo stedet hvor mange webshop ejerer sætter deres første spor. Det vil være oplagt i mine øjne.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:15

Moneybookers er bare ikke et dansk firma - så man render vel ind i samme problemer som med paypal mht. at nogle brugere ikke er trygge ved at indtaste deres kort- eller bankoplysninger...?

Som jeg ser det, burde der være et dansk site, som laver aftalen med pbs, og så "udliciterer" betalinger, så man kan indbetale et beløb - 100, 300 eller sådan noget - hos dem, og så bruge det til småbetalinger på en masse sites...

Jeg tror at der ville være penge i det...

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:44

Kent Medom:

Arh ja, selvfølgelig :o)

Burde man ikke her på Amino lave en fælles guide til opstart af en webshop. Der er rigtig mange spørgsmål der går igen hele tiden, og det kunne da være smart at have dem samlet i en smart guide, der hele tiden holdes opdateret af brugerne.

Amino er jo stedet hvor mange webshop ejerer sætter deres første spor. Det vil være oplagt i mine øjne.

Det ville jeg bestemt synes om. Jeg står snart og skal til at tage de første spadestik til min første webshop nogensinde, og pt. står jeg fuldstændig på bar bund. Så hvis man kunne flette sådan en lækker guide sammen, så ville det simpelthen være guld værd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

Måske Ewire kunne være en løsning for dig?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:46

Brian...Skal man ikke som shop stadig have en indløsningsaftale med PBS??? 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)