Hej Jeg søger en kompagnon til et nyt web-firma, hvor vi sammen skal udvikle nye og forretningsnæssigt interessante sites. Jeg råder allerede over en del sites, som skal pudses af, men forude venter nye og spændende ideer, som vi skal omsætte til business. Du skal være meget kreativ og dygtig når vi taler programmering, brugervenlighed og visuelt udtryk (den del skal du nemlig varetage), og jeg er selv en entreprenørtype, hvor der er masser af ideer og udvikling. Jeg forestiller mig en 50/50-ordning, og der er ikke krav om at du stiller med en økonomisk beholdning. Jeg er i fast arbejde i webverdenen, og da du sikkert også er det, er målet i første omgang at bygge en sund virksomhed op fra bunden i fritiden, men på ikke for lang sigt skal firmaet selvfølgelig være levebrødet. Udover en målrettet arbejdsindsats, er et godt humør et andet krav, for gode resultater kommer bedst når man har det sjovt. Skal vi lave en succes? Skriv gerne - selvfølgelig i al fortrolighed. De bedste hilsner Zym |
Hvor i landet bor du og hvor meget tid afsætter du pr uge?
Mvh Kenneth