Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branding af Webhosting Firma.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
6. Læs alt om hvad du kan finde om SEO herinde :-=)

Så skal der vist være lidt mere end 24 timer i et døgn :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:06

vedr. trafik fjern fri trafik alle klager når siden køre hos dem og vis bare har side der trækker 100 GB om måneden ja så trækker du mere end den ikke video på siden og 10 besøgene om dagen .

Det er rimeligt at de kunder også trækker betaler og forbedre din server mod disse sider trækker mere derfor mindre antal sider disse server ellers får du nogle meget sløve server ligesom f.eks. gigahost skal være lidt heldig ikke ligge samme med andre der trækker og det svinger jo også for de flytter jo også væk der for de er sikkert de meste seriøse dem med trafik så de betaler gerne så du mister i begge ender ved fri trafik.

Få lavet en mere professionel webside logo der siger spar 1 bedre siger her skal jeg handle

Lav flere produkt løsning

Dem der ønsker discount kan ligge i stor masse samme og være lidt sløv en gang imellem.

Pro webhotel ligger færre webhoteller på sider går hurtigt at åbne og god med telefon support tim dem

Skriv noget mere hvad du tilbyder på siden , hvordan installeres wordprees joomla mv.

her gav jeg lidt tips hvad jeg og nogle andre af ideer vedr. lidt alt hvad du http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

husk hav en passion som iværksættere vær den bedste og passion der siger du vil videre formidle din hosting side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 02:40

Henrik Nielsen:

Hvor ser man aldrig en discountbutik reklamere med at man kan få et års gratis forbrug af øl, mod at man køber alt der? fordi der ikke er penge i skidtet!

Jeg tror at hvis man gik ind og anylyserer efter at den gratis periode, så vil mere end 50% være forsvundet igen ved udløb, det kan self være en mulighed for at gøre opmærksom på sig selv, men overskud, det kommer det aldrig til at give

Hvis man bare en anelse forståelse for salg, vil man også vide, at god service og kundepleje, koster langt færre omkostninger i forhold til omkostningerne ved at skaffe nye kunder. Derfor, vil jeg altid anbefale bevare størstedelen af sit fokus på de eksisterende kunder, som i sidste ende også er en fantastisk platform at markedsføre sig igennem. De eksisterende kunder er levende reklamesøjler for virksomheden, eller de kan i hvertfald være det, hvis man formår at levere en upåklagelig kundepleje og et produkt som er anbefalelses værdigt.

En introduktionsperiode med et rigtig godt tilbud, hvorefter virksomheden så har 1 år til at vise over for deres kunder, at de er værd at blive hos, mener jeg er en oplagt løsning. Specielt ved indtrængning på et marked med høj konkurrence og mange udbydere.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:28

Henrik Nielsen:

IværksætterGen:

Tilbyd gratis webhotel på Amino den virker hver gang :D

Hvor ved du det fra?

Hvor ser man aldrig en discountbutik reklamere med at man kan få et års gratis forbrug af øl, mod at man køber alt der? fordi der ikke er penge i skidtet!

Jeg tror at hvis man gik ind og anylyserer efter at den gratis periode, så vil mere end 50% være forsvundet igen ved udløb, det kan self være en mulighed for at gøre opmærksom på sig selv, men overskud, det kommer det aldrig til at give

Hver gang Peter fra ZXNET gør det så strømmen det da ind med ordre :)

Hilsen

EMil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:14

Synes egentlig siden er meget fin men den mangler lidt finish... Som de andre nævner er der nogle mangler. Fx betalingsmetoder, opret bruger osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

Henrik Nielsen:

IværksætterGen:

Hvor ved du det fra?

Syntes da nu vores gratis webhotel 50 mb, konventere ret så pænt :-) Jeg syntes ikke man skal give alt for dyre løsninger væk gratis, så hellere 50% eller lign, for at vise kunden at det har en værdi..

99,0% er bestemt ikke en ret god oppetid, som de andre også siger.. Det svare lidt til at bilen ikke vil starte hver søndag, ved kirketid... Det går ikke.. Tror vi har haft cirka 7 min nedetid fordelt på 22 servere, de sidste 12 mdr - i flg. Pingdom. Og vi har ikke fået sved på panden af at holde den.. Blot ordenligt hardware og software :)

Brug alle dine krafter på søgeoptimering, og kreative adwordsløsninger, så kommer du langt. Men du kommer ikke til at tjene 100K om måneden lige fra den ene dag til den anden.. Selv MaxiWeb, regner jeg da med bare skal være en god forretning indenfor de næste 2-3 år :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Henrik Nielsen:

IværksætterGen:

Hvor ved du det fra?

Syntes da nu vores gratis webhotel 50 mb, konventere ret så pænt :-) Jeg syntes ikke man skal give alt for dyre løsninger væk gratis, så hellere 50% eller lign, for at vise kunden at det har en værdi..

99,0% er bestemt ikke en ret god oppetid, som de andre også siger.. Det svare lidt til at bilen ikke vil starte hver søndag, ved kirketid... Det går ikke.. Tror vi har haft cirka 7 min nedetid fordelt på 22 servere, de sidste 12 mdr - i flg. Pingdom. Og vi har ikke fået sved på panden af at holde den.. Blot ordenligt hardware og software :)

Brug alle dine krafter på søgeoptimering, og kreative adwordsløsninger, så kommer du langt. Men du kommer ikke til at tjene 100K om måneden lige fra den ene dag til den anden.. Selv MaxiWeb, regner jeg da med bare skal være en god forretning indenfor de næste 2-3 år :)

Tja skal da ikke lyve, når jeg har brug for en lille hurtig side, der ikke kræver meget plads, så bruger jeg MaxiWebs 50 mb gratis :)

Har brugt nogle gange :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

IværksætterGen:

Tja skal da ikke lyve, når jeg har brug for en lille hurtig side, der ikke kræver meget plads, så bruger jeg MaxiWebs 50 mb gratis :)

Har brugt nogle gange :)

Det kan man jo kun smile over ;)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen hvis folk står og mangler en side måske med 4 ekstra sider i menuen, og lidt tekst, så kan man jo lige så godt tage sig i brug af det :D

Og til sine kunder..

Hilsen

Emil

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:13

Hej Swifthosting

Jeg synes grundlæggende din side ser meget fin ud. Men jeg har en del input på det strategiske plan.

Grundlæggende er den del af hosting markedet du sigter efter, præget af hård konkurrence, med mange aktører og en kundegruppe, der er ekstremt pris fokuseret, derfor synes jeg klart at strategien om at lave en gratis strategi. Jeg tror ikke der går mange år før den nederste del af det marked er helt gratis.

Amazon har f.eks. et tilbud hvor man får et års gratis hosting af deres mindste instans, http://aws.amazon.com/free/

I CloudSprout hvor vi laver et CMS/Webshop-system, der sætter brugeren istand til at springe programmøren over, da vi i høj grad skal konkurrerer med Open Source-løsninger, laver vi også en gratis version hvor man får både system og hosting 100% hvis man holder sig under en 10Gb i trafik.

Som jeg ser det er det bare med at gå gratis, før en af konkurrenterne gør det, og det gør de!

Rent branding mæssigt ville jeg i dit sted forsøge at ride på Cloud-bølgen, det jo klart den hotteste trend indenfor hosting, så hvorfor ikke bruge det i navnet. Man kunne også f.eks. lave en pressemeddelse hvor man annoncerer den første danske gratis Cloud. Jeg ved godt at det setup du har sandsynligvis næppe kan kaldes en Cloud, men det samme gælder for alle aktørende på det danske marked, der siger de leverer Cloud-computing.

Personligt tror jeg at vi i fremtiden, vil se et kraftigt fald i antallet af udbydere af hosting, efterhånden som spiller som Microsoft, Amazon etc. kommer ind på markedet og udkonkurrerer de små, sandsynlighvis via en gratis-model.

Det er vigtigt at tage med i sine overvejelser, at der er et tidsvindue at handle i, og inden det lukker skal man være stor nok til enten at være en af de tilbageværende eller til at blive opkøbt.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)