Så skal der vist være lidt mere end 24 timer i et døgn :-) |
vedr. trafik fjern fri trafik alle klager når siden køre hos dem og vis bare har side der trækker 100 GB om måneden ja så trækker du mere end den ikke video på siden og 10 besøgene om dagen .
Det er rimeligt at de kunder også trækker betaler og forbedre din server mod disse sider trækker mere derfor mindre antal sider disse server ellers får du nogle meget sløve server ligesom f.eks. gigahost skal være lidt heldig ikke ligge samme med andre der trækker og det svinger jo også for de flytter jo også væk der for de er sikkert de meste seriøse dem med trafik så de betaler gerne så du mister i begge ender ved fri trafik.
Få lavet en mere professionel webside logo der siger spar 1 bedre siger her skal jeg handle
Lav flere produkt løsning
Dem der ønsker discount kan ligge i stor masse samme og være lidt sløv en gang imellem.
Pro webhotel ligger færre webhoteller på sider går hurtigt at åbne og god med telefon support tim dem
Skriv noget mere hvad du tilbyder på siden , hvordan installeres wordprees joomla mv.
her gav jeg lidt tips hvad jeg og nogle andre af ideer vedr. lidt alt hvad du http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757
husk hav en passion som iværksættere vær den bedste og passion der siger du vil videre formidle din hosting side