Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad skal jeg gøre for at få kunder?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

lidt om det jeg tilbyder: http://www.funder-blomster.dk/side1.html

Jeg er ny opstartet, jeg tager ud til virksomheder rundt omkring i Horsens,skanderborg og århus med smukke friske blomster dekorationer til kontoret, mødelokalet, receptionen også  jeg har de sidste par uger været rundt og præsentere mig sig for så mange virksomheder som muligt, men uden held. :'( , ved godt det er tideligt men er ved at miste modet, nogen der kan hjælpe lidt med nogen ideer?

er der andet jeg kan gøre?

er det ikke noget folk vil bruge penge på i denne tid?

HJÆLP ..

Venlig hilsen

Simone

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:40

Hej Simone

Jeg vil gerne vide hvad du fortæller virksomhederne?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:45

Hvis det mest er virksomheder du henvender dig til skal du nok ikke regne med det store i Juni, Juli og August - det er først rigtig i September der igen er fuld aktivitet.

Man kan hurtigt blive desperat, men jeg er sikker på det nok skal komme - det meste af Danmark står jo mere eller mindre stille i sommerferien. Som efterhånden strækker sig fra midten af Juni og helt til slut August.

Jeg tror heller ikke annoncering i lokalbladene vil virke før, der er også risiko for at du får fat i de forkerte når du er ude ved virksomhederne nu pga. af ferie - eller at de har glemt dig om en måned.

Lad os håbe der kommer gang i den for dig, når ferien er slut.

Ventetiden vil jeg bruge på at få lavet en kontakt eller bestillings formular på din hjemmeside - og måske lidt flere billeder.

Flotte blomster ellers, det ser ud til arbejdet er iorden.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:47
Hej Simone,
Du kunne måske prøve at give dem nogle gratise blomster når du alligevel er derude :-) det koster dig måske lidt i starten.. men så kan de se hvordan det er at have det i virksomheden :-)

Hvis nu de vænner sig til det og ser kvaliteten af blomsterne, kan det måske være at du har bedre held?

Derudover kan du måske tage fat i kontorfællesskaber? :-)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 20:48

Fortæller selvfølgelig hvem jeg er og at jeg tilbyder at komme fast hver 7 dag, men blosmterdekorationer til kontoret og receptionen, og giver dem en folder med lidt info om den service jeg tilbyder. - taler for det meste kun med receptionisterne.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:13

Hej Simone

Du må ikke miste modet, for du har sikkert et godt produkt.

Der er rigtig mange ting du kan gøre og ting du skal gøre. Har du tjekket hvad dine konkurrenter i Århus området tilbyder?? Hvilke virksomheder har du været ude til, det er også en vigtig faktor.

Så en helt anden ting, når jeg tænker på blomster, så tænker jeg farver og dufte og sommer m.m. Men når jeg smutter ind på din hjemmeside, kommer jeg ind på en ret kedelig sort/hvid uden nogen form for inspiration. Det skal stråle af blomster og farver hvis du skal være konkurrence dygtig.

Du skal bare lige inden for, så skal du se ;-) Hvad med at tilbyde et tillægsprodukt???

Har du erfaring med rå canvas som du laver??

Mvh Jimmi 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror hellere jeg ville møde sådan en side her:

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:29

Iværk...Lige præcis, der skulle SÅ LIDT til at give det e helt andet indtryk og man får lyst til at købe.

Men skal huske, at hjemmesiden er udstillingsvinduet og er det ikke i orden søger kunden bare videre ;-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:30

Tja hvis hun kan li deisgnet må hun da gerne skrive, det skal ikke koste en øre, hjælper gerne en Amino bruger :)

Hilsen

Emil

Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 21:52

Jeg har i første omgang været ude ved alle virksomheder i industrikvarter rundt omkring.

Hvad tænker du i forbindelse med tillægsprodukt? - har igen erfaring med canvas!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)