Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS Webhotel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg tilbyder alle amino'er et års GRATIS webhotel (Tilbud gælder for alle typer webhoteller)

Der er god plads på systemet og derfor åben for gratis oprettelser indtil d. 1. oktober - 2011 hvorefter kampagnen slutter.

Eneste krav er at man i forvejen har et domænenavn, hvis du ikke har det så kan du købe det for 99,- kr.

For at få rabatten skal du bruge denne rabatkode: amino

Alle bliver oprettet automatisk af systemet med det samme.

Det er muligt at have op til 25 domæner på samme webhotel.

Kig forbi www.zxnet.dk

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TILBUDDET HER FORLÆNGES PÅ UBESTEMT TID.

Bemærk: Evt. spørgsmål om produktet besvares kun pr. mail til mail@zxnet.dk da jeg af forskellige årsager ikke deltager i en evt. debat omkring tilbuddet her til iværksættere.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 10:18

Tilbuddet her er stadig aktuelt, der er over 200 aminoer som har benyttet sig af det, jeg er igen med i debatten her hvis der er spørgsmål, så er de velkomne....mail er dog hurtigst ;-)

Husk tilbuddet er ikke begrænset til kun et webhotel, man kan godt bestille flere med samme rabatkode.

Med venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 10:28

Peter:

TILBUDDET HER FORLÆNGES PÅ UBESTEMT TID.

Bemærk: Evt. spørgsmål om produktet besvares kun pr. mail til mail@zxnet.dk da jeg af forskellige årsager ikke deltager i en evt. debat omkring tilbuddet her til iværksættere.

Tilbuddet her stopper den. 1 oktober.

Tak for den store interesse.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:51

Det er nu muligt at have op til 25 domæner på samme webhotel uanset webhotel type.

OBS! dette tilbud om et års gratis webhotel er kun gyldig til den 1 oktober 2011

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)