Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugt køkkenudstyr?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg vil gerne i gang med at finde noget godt, måske brugt, køkkenudstyr til en mindre restaurant/take away. Har hørt at man kan lease (ligesom med biler) køkkenmaskiner hos Gastro Please. Ved I om der er andre, der gør noget lignende? Leasing er lige nu er god løsning for mig.

Venlig hilsen

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:04

Jeg støder næsten ikke på nogle der ikke leaser dem. Ellers så prøv at spørg, men med disse maskiner er der et kæmpe markede, og du kan tit finde nogle gode køb på DBA. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:29

Kontakt din bank. Det kan være, de har nogle gode råd mht. opstart af restaurant sammenlignet med din løn og budget på din konto.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:50

Hej

Min kammerat, der har en pizzaria, købte sit køkkenudstyr og inventar ved et konkursbo.

Fordel: meget billigt.

Ulempe: ingen garanti.

Heldigvis har der ikke været de store problemer. Et lille køleskab stod af, men ellers virker alt endnu her over 2 år efter.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:42

kmosen:

Min kammerat, der har en pizzaria, købte sit køkkenudstyr og inventar ved et konkursbo.

Fordel: meget billigt.

Ulempe: ingen garanti.

Heldigvis har der ikke været de store problemer. Et lille køleskab stod af, men ellers virker alt endnu her over 2 år efter.

Det rigtige industri køkkenudstyr er af rigtig god kvalitet, det kan ses på prisen. Men mange af maskinerne holder i mange år.

Vi bruger en Bjørn røremaskine der i hvertfald er 10+ år gammel. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)