Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 råd til at sætte gang i salget i din virksomhed!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har forhåbentligt slappet lidt af henover sommeren og  er nu klar til at få sat gang i forretningen for fuld drøn! Sommeren har måske endda været “død” og dine kunder har været på ferie. Er du klar til at give dit salg et boost?

Få her tre hurtige råd om at få sat gang i salget.

Råd 1: Kast dig ud i Google AdWords

Hvis du ikke allerede har prøvet Google AdWords, er det måske på tide, at du får set nærmere på denne oplagte salgs-booster. Er du ny virksomhed, har du måske endda været så heldig at få et gavekort på 500 kr. til brug på AdWords. AdWords er en god måde at få nye kunder ind på din webside, fordi du kan målrette din markedsføring i forhold til specifikke søgeord. Sørg for at lave en test på nogen tusinde kroner inden du kaster dig ud i det for alvor. Har du allerede brugt AdWords, er det måske en idé at aktivere din kampagne igen.

Råd 2: Tag kontakt til alle dine eksisterende kunder

Send nyhedsbrev, mail eller tag fat i dine kunder telefonisk. Dine eksisterende kunder er lettere at få til at købe end nye kunder og hvis du kan tracke, hvad de har købt før, kan du måske endda sammensætte et relevant tilbud med afsæt i deres salgshistorik.

Råd 3: Lav mindst én ny ting på din webside med fokus på salg

Forandring fryder. Overvej om din webside kan forbedres og dermed øge dit salg. Måske du kan supplere med nogle ekstraordinære tilbud eller en ny feature. Mangler du idéer, kan du oprette et indlæg her på Amino og få feedback fra andre brugere.

Nu jeg har dig, så er der ca. 10 dage til, at vi går ud af beta med online regnskabsprogrammet Billy’s Billing – har du endnu ikke tilmeldt dig, så gør det nu og få del i de økonomiske fordele, som KUN beta-brugere får. Tilmelder du dig inden søndag kl. 12, bliver du helt ekstraordinært godkendt som beta-bruger inden for 12 timer efter registrering.

God fornøjelse!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:20

Tak for de gode råd. Altid godt en lille reminder :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:08

Hvad er det mere præcist man tilmelder sig ?

Blot mere information eller ?

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:59

Hej Jesper

Det du skriver dig op til er et online regnskabsprogram der er lavet med henblik på at støtte iværksættere, mindre virksomheder og håndværkere i den økonomiske side af deres forretning.

Det er gratis at komme ind at kigge og prøve programmet i en demo-version samt den første måned hvor du bruger programmet til din virksomheds regnskab.

God weekend

Toke

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:05

Toke Kruse:

Råd 2: Tag kontakt til alle dine eksisterende kunder

Send nyhedsbrev, mail eller tag fat i dine kunder telefonisk. Dine eksisterende kunder er lettere at få til at købe end nye kunder og hvis du kan tracke, hvad de har købt før, kan du måske endda sammensætte et relevant tilbud med afsæt i deres salgshistorik.

Hej Toke.

Jeg har faktisk tidligere spurgt om man må sende en mail til mine eksisterende kunder. Altså f.eks allesammen og det eneste der er tilladt, så vidt jeg har fået at vide er kontakte dem via nyhedsbrev, hvis de har tilmeldt sig.

Nu har jeg f.eks 300 registrerede kunder jeg godt kunne tænke mig at sende en mail ud til. Men det må jeg vel ikke? Sådan har jeg forstået det ihvertfald, faktisk fortalt en Amino mig det via en ældre tråd.

Må jeg kontakte mine kunder pr. mail eller må jeg ikke? :)

Mvh
Martin

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 16:20

Nej du må kun sende nyhedsbreve pr. mail hvis de har accepteret at modtage et nyhedsbrev.

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:35

Toke Kruse:
Det er gratis at komme ind at kigge og prøve programmet i en demo-version samt den første måned hvor du bruger programmet til din virksomheds regnskab.

Jeg har allerede sendt min første faktura via programmet - og fået hjælp et par gange via support-chatten, og jeg må sige, at jeg er YDERST tilfreds!

YesYesYesYesYes - 5 thumbs up for et rigtig godt og brugervenligt program! Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:51

Martin Jensen:
Må jeg kontakte mine kunder pr. mail eller må jeg ikke? :)

Du må kun sende nyhedsbreve (eller andre mails med salgsbudskaber) til dine kunder, hvis de eksplicit har givet dig tilladelse til det.

Denne tilladelse er dog ikke voldsomt svær at få, hvis du lader hakket i "ja tak til nyhedsbrev" være default udfyldt i dit bestillingsflow.

Det er tilladt at gøre det sådan, når blot kunden har mulighed for at fraklikke nyhedsbrevet og alligevel gennemføre købet.

Mvh Troels.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 17:55

Hej Martin

Tak for dit indlæg. I Danmark er der generelt stramme regler omkring det at sende nyhedsbreve. Men der er faktisk nogle enkelte undtagelser. Hvis din kunde fx har købt en bluse, må du gerne efterfølgende sende ham et tilbud på en jakke. Jeg ville gerne finde de nøjagtige regler på området, men har ikke kunne finde dem online.

Man skal selvfølgelig respektere, hvis folk siger nej tak til reklamer.

Hvis man vil være på den sikre siden, kræver det et accept, at man må sende dem generellle nyhedsbreve.

En ting er sikkert, hvis du har 300 kunder og e-mails på disse, kan du skrive en oplysende mail omkring, at du har fået flere varer og vil gerne assistere med at finde et udvalg, som passer til dem.

Fx.

Kære kunde

Det har været sommer og jeg vil gerne tilbyde en ekstra service for mine eksisterende kunder. Derfor skriver jeg til dig.

Som du allerede ved, så har jeg x produkter og alt inden for x. Kunne du være interesseret i at jeg sammensætter et specialtilbud til dig, kan du blot besvare denne mail med det, du står og mangler eller har yderligere interesse i.

Du kan se mit udvalg på min webside XXX

Rigtig god sommer!

- jeg håber, at du kan bruge rådet - god weekend.

Toke Kruse

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 17:56

Hej Allan, tak for de rosende ord! Det er værdsat af os alle sammen i Billy's Billing.

God weekend.

Toke Kruse

Psst... der kommer snart (igen) nogle updates, som rykker. :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)