Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt design på webshop ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har lige færdiggjort nyt design på vores webshop : www.outdoorgear.dk og vi ville blive glade hvis nogen ville se lidt på den og komme med lidt ris og ros.

På forhånd tak

Venlig hilsen

Jesper

 

 

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtigt godt ud!

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det ser generelt rigtig fint ud. Designet passer godt til produkterne og det giver en rigtig god oplevelse af shoppen.

Der er nogle småting jeg måske ville ændre

  • "Info" knappen bør være en anelse højere og så i de rigtige farver
  • Jeg ville droppe nogen af indholdets @font-face - normalt er det rarest at læse på arial, tahoma og verdana. Det er dog rigtig fint at style overskrifter og manchetter med det.
  • Drop dankort logoet i bunden eller indsæt alle kortlogoer
  • Jeg ville overveje at finde nogle billeder til toppens "Outdoor" og "Jagt" som har lidt mindre detaljegrad. Jeg synes det forstyrrer lidt for meget. Vælg noget der har mindre detaljer som "Ski" har.
Ellers godt arbejde :-)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg synes i skal kigge på jeres købs-knap, man skal scrolle helt ned i bunden af siden, finde den lille grønne knap (samme farve som resten af designet = den står ikke ud), når man så bevæger musen over den, så bliver det ikke klikbart (cursoren ændrer sig ikke).

Det var lige det mine kritiske øjne først så - ellers ser det overordnede design fint ud :-).

Hvis du selv roder med HTML/CSS så får du den rigtige cursor effekt ved at sætte cursor: pointer; på din købs knap.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler vejledning hvilken sko til mig og andre person jeg ved godt hvilken type ikke skal vælge .

Nu løber jeg en del i så ved en lille smule, der er forskel hvilken type sko man skal vælge

Meget affjedring bruges til overvægtige folk kraftige folk .

Åle slanke atletiske type bruger sko uden affjedringen grebet pasform vigtigste til et bedre afsæt og udnytte sine kræfter bedre .

Meget affjedringer hjælper ikke en åleslank person især vis afsæt forgår meget optimale kan det mere give skader .

Husk hvad sker ved affjedringer der kommer mindre mod at afsætte og en let person vil tit komme mere ud ad balance ved disse sko .

Nogle går eller løber indrette nogle går ud rette der findes sko der tilpasse mod disse behov skriv hvad der passer bedste

Nogle løber meget med kun forfod de skal være lettere og mere mod pasform fasthed er tilpasset at stilen er meget fremad rettet er lidt konkurrence præget dog vis en løber med meste affjedret sko og har stilen meget frem ad rettet er det ikke det bedste for sine føder og sine muskler og sin fart .

Kræver derfor du kender lidt hvad skal jeg vælge sæt dig ned skriv alt hvad du ved , eller spørg en elite løber eller spørg og kig rundt omkring hvad står om emmet .

Vægten i skoen kunne jeg dog også tænke mig at vide.

Sko med mere fast greb kunne jeg også tænke mig

Folk går tit i butik da man kan spørge en til råds om alt det man ikke ved dette skal du så prøve at lave på side.

Udnyt at google viser op til 67 tegn lige nu vises kun overskriften ud på google på domæne navnet, lav den lang og sigende.

Kontakt siden gerne øverste igen end kun i bunden måde man hurtigere ser kontakt info på og en god oveni med en kontaktformular der .

Viden kan du evt. bloggen om jeg synes der er meget skrives om hvilken sko der skal vælges og der også forskel på hvilken sko jeg bruger om sommer og om vinter når man løber en tur , vandre sko er der selvfølge også forskel på men igen hvilken type er du

Ingen titler og tags på billeder udnyt , dette hjælper dig med at få sidens billeder i google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Mange tak for Jeres positive respons og jeres meget konstruktive kritik/forslag. Det er en stor hjælp!

Der er en del at arbejde videre med for os.

Venlig hilsen

Jesper

 

 

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg anmelder sites, så siger jeg tingene i den rækkefølge de bider mig - uden filter på. 

Som en anden også nævner, så er købsknappen alt for lille og alt for svær at finde. Der er ikke ret meget "call to action" over den. 

Dernæst, så ville jeg kalde knappen for "læg i kurv" - det er folk vant til at se og er tit dét, man kigger efter. Dernæst, så skal den højere op - jeg ville nok smide den i samme boks, som jeg vælger varianten i. Det giver mening. 

jeg valgte en variant og tænkte "hva nu.. er det sådan noget fancy noget hvor den så bare er i kurven nu eller hvad skal der ske nu?" - indtil jeg scrollede ned og så at der var en lille køb knap der, nede i hjørnet. 

Som andre siger, væk med dankort logo i bunden. 

De 3 billeder i toppen er for mig 3 kategorier, men der sker det samme når jeg trykker på dem :( Jeg havde håbet på ski-relaterede produkter når jeg trykker på ski. 

Personligt synes jeg der er alt, alt for mange felter når jeg skal bestille. 2 felter til navnet. Postnummer feltet er lige så langt som de andre, selvom der kun skal stå et postnummer i. Hvorfor er det påkrævet at jeg skriver mit telefonnummer for at købe et par sko?  Jeg forstår ikke hvorfor jeg har muligheden for at skrive hele 3 telefonnumre - idet jeg hader telefonsælgere som cancer, så får folk som regel alligevel et eller andet useless numer hvis jeg ikke kan se en god grund til at de skal have det rigtige. Jeg har det rigtig godt med e-mail kommunikation.

"Kommer snart" i en kategori. Fjern den. Det er også træls at være i en butik og mangle mælk, man spørger efter den og bliver peget i retnigen af en køler. Når man kommer hen til den står der så "Hah! Vi har ingen mælk.. men det får vi snart". Hvis der endelig skal stå en "kommer snart" besked, så giv lidt mere information om produktet samt en forventet dato for hvornår det kommer. 

http://www.outdoorgear.dk/page/teknologi-12/ jeg kan ikke lide de sorte rammer. Det minder mig om en table fra 90'erne. 

http://www.outdoorgear.dk/page/stoerrelsesguide-11/ same story. 

Der mangler en "Kontakt os" side. Jeg ved godt at disse info står i bunden, men jeg ville lige finde jeres adresse og tog mig selv i (selvom jeg vidste det stod i bunden) at sidde og lede i topmenu og venstre menu efter et link med "Kontakt os". På den side, så smid ting som navn, adresse, cvr nummer, evt reg og kontonummer hvis i accepterer andet end kreditkort og en e-mail adresse eller kontaktformular. 

Nå, det var vist også lidt for nu. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Her har du mine iagttagelser.

Flot side, hvor design og produkt stemmer godt overens.

Forslag

  • mulighed for at anbefale de enkelte produkter via facebook/twitter/send til ven/...
  • pris og købsknap kunne jeg godt tænke mig i toppen
  • købsknappen kunne jeg tænke mig mere "fristende"
  • På sigt evt. kundevurderinger af shop og produkter
  • Jeg kan godt lide når man kan se et foto af ejer/medarbejderne.
  • Under "Vi tilbyder" kunne der måske også nævnes, at der er 14 dags fortrydelsesret.
  • Skift dankort logoet i bunden ud med´dine vigtigste brands.

ps. og så følger jeg dig nu på facebook.

Hilsen / Jim

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi vil helt sikkert ændre designet og placeringen af call to action hurtigst muligt. Det er bestemt en meget vigtig pointe.

Dankortlogoet nederst er en fejl som vil blive fjernet.

De øvrige design forslag vil vi kigge nærmere på.

Vi er klar over at der skal laves en hel del mht. SEO, som vi sikkert vil bede om lidt mere eksperthjælp til efter at have arbejdet med det.

Vi vil også prøve at forbedre beskrivelsen af anvendelsesmulighederne for skoene jf. Mikael's svar. Vi mener dog at en del af dette også kan foregå via vores facebook side hvor vi selvfølgelig også kan svare på spørgsmål, etc.

Igen en stor tak for alle Jeres input som bestemt vil hjælpe os med at lave vores shop bedre. I er selvfølgelig alle velkommen til at følge Jim's eksempel og følge os på facebook.

Venlig hilsen

Jesper

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)