Hej Amino'er, |
Super fed idé - Det skal testes!
Også en mulighed for service beskeder til kunder m.m :-)
Takker og bukker :-)
Hej Amino'er, |
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...
Super fed idé - Det skal testes! Også en mulighed for service beskeder til kunder m.m :-) Takker og bukker :-) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Fungerer det så? |
Hej Martin. Jeg fik ikke prøvet igår, men har lige været inde nu. Prøvede at sende en test besked til mit eget nummer men der stod blot "Sending" indtil jeg til sidst prøvede at trykke "Cancel" og "Retry" dog uden held - Internet Explorer 8 Win 7 |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
KANON ide - jeg har selv haft noget lign. i tankerne - men det blev kun ved ideen. Jeg savner dog noget login, således at jeg ikke skal parre min telefon hver gang jeg åbner siden. Men dette er sku fedt nok - thumbs up, good work |
Har altid været dårlig til Android, men jeg kan altså ikke få det til at virke.. Dog en rigtig god idé. Jeg glæder mig til iPhone 5 kommer.. Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Jeg synes det virker rigtig godt. Især jeres Chrome extension. Jeg testede med gratisgateway, og nummeret 42420321. Jeg fik besked tilbage fra +4542420321. Den besked kom op i et nyt vindue. Kan i lave så det kommer i samme vindue, hvis der bare kommer +45, eller andre landekoder foran? Mvh Kenneth |
Fedt Kenneth :) |