Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livechat support funktion - har du erfaring med nogen?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du på din webshop/hjemmeside haft erfaring med brug af livechat software såsom https://www.livechatinc.com og lign. ?

Hvordan fungerer det ifht. dine kunder? Mærker du mersalg, bedre konvertering, andet? Og kan du anbefale en eller flere udbydere, der har en løsning der fungerer perfekt?

Mvh

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:15

Livezilla

Det har jeg brugt, og det virkede da fint :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Vi konventere cirka det dobbelte, når vi er online... Vi bruger ZopIm.. Det koster lidt penge, kontra de mange gratis alternativer, men dette er det ultimative bedste jeg har set so far.. og det virker bare :)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:17

Vi bruger pt SnapEngage, og det fungerer rigtig godt. I stedet for at have et browservindue med livechat-software kørende, benytter vi Google Talk, som åbner når en kunde åbner livechatten. 

Vi bruger den indtil videre udelukkende til at hjælpe kunderne, når de browser vores website. Her har vi en Chat-knap i venstre side, som kunden kan klikke på, hvis der er tvivl om noget af den information vi præsenterer på sitet. 

Hvis samme kunde bliver på vores prisoversigt mere end ~20 sekunder, popper vi automatisk et livechat-vindue op, så kunden let kan få adgang til hjælp, hvis valget virker uoverskueligt. Det er dog det eneste sted vi bruger denne "pro-aktive" funktion, da det godt kan virke en smule invaderende. 

Chat-knappen skjules automatisk, når vi ikke er online, så kunden ikke går forgæves. Som alternativ har vi en normal kontaktside, hvor kunden kan kontakte os via e-mail. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 20:21

Jeg har brugt både Zopim og LiveZilla. Lige nu bruger jeg Zopim og det fungere bedre end LiveZilla og giver flere funktioner. Desuden er der flere som bruger Livesupporten med Zopim og dermed øges konverteringen også.

LiveZilla er nemt at bruge og har ikke oplevet nogen problemer.

Zopim er lidt smartere og giver lidt bedre konverteringer end LiveZilla. Har dog oplevet nogle problemer hvor jeg har været nød til at logge af og på for at kunne skrive til folk. Ikke det mest optimale under en support-samtale (Zopim har endnu ikke svaret på min mail)

Vil dog stadig anbefale Zopim.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Daniel Rabæk:

Jeg har brugt både Zopim og LiveZilla. Lige nu bruger jeg Zopim og det fungere bedre end LiveZilla og giver flere funktioner. Desuden er der flere som bruger Livesupporten med Zopim og dermed øges konverteringen også.

LiveZilla er nemt at bruge og har ikke oplevet nogen problemer.

Zopim er lidt smartere og giver lidt bedre konverteringer end LiveZilla. Har dog oplevet nogle problemer hvor jeg har været nød til at logge af og på for at kunne skrive til folk. Ikke det mest optimale under en support-samtale (Zopim har endnu ikke svaret på min mail)

Vil dog stadig anbefale Zopim.

Vil våge den påstand at gå fra Livezilla til ZopIM, er som dag og nat... Der er virkeligt forskel i konventeringerne.. Livezilla er et popup vindue, som folk så glemmer de har åben, hvor ZopIm er et internt vindue ala facebook chat, som følger dem, selvom de klikker sig rundt i shoppen, imens vi supportere svare :)

Livezilla virker og der er intet der, men vil ikke gå tilbage... Ud af 5 stjerner vil jeg give LiveZilla 2 - og ZopIm 5, måske 6 hvis muligt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:47

Nu kan jeg desværre ikke huske hvad det hed, men mener at have læst om et 'program' der nærmest kunne følge den besøgende rundt på siden, så man kunne 'slå til' med chatten, når man vurderede det var nødvendigt. Derudover en masse andre funktioner.

Siger det jer noget?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)