jeg har en side i wordpress jeg gerne vil have den samme reklame/reklamer til at være i alle indlæg, hvordan sætter man det ind så det er automatisk i alle indlæg ?
Du kan finde desiderede add plugins, eller du can hardcode din affiliate/adwords kode direkte på din WP-post, eller endda smide en widget ind i din WP-post så du let selv kan styre det via widgets.. Sidstnævnte er dog næsten det samme de fleste plugins gør..
Post Layout løser dit problem - Her kan du selv skrive tekst, sætte HTML tekst ind, sætte banner ind, sætte AdSense osv. Det er egentlig bare et HTML felt hvor du kan gøre hvad du vil.
Du kan så vælge om du vil have dit indhold placeret øverst i indlægget, midten af indlægget eller nederst i indlægget. :-)
http://wordpress.org/extend/plugins/post-layout/
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Når jeg går ind på undersiden er de der, men når jeg finder en artikel via google og det kun er den ene side, så er reklamerne der ikke, selvom det er samme artikel, hvordan kan det være ?
Det ser ud til du kun har opsat det så reklamerne vises i kategori siden, men ikke når man kommer ind under de enkelte indlæg. Har du prøvet at ændre det?
Nu ved jeg ikke lige hvilket plugin du bruger.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?