Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affliate site med potentiale for viderudvikling og stigende indtægt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg startede her for en måned siden hjemmesiden www.merbillig.dk Hvor jeg har lagt en hel masse forskellige reklamer ud, som et stort katelog over produkter der kan købes på internettet. Jeg kan efterhånden se, som tiden går, at jeg ikke får den tid det kræves til at holde den ved lige og finde produkter / hjemmesider at lægge ud.

Siden indtjente mig den første måned 137 kr. og det er selfølgelig ikke meget, men jeg ser selv at siden kunne komme frem og ønsker derfor ikke projektet går i vasken.

Grunden til at jeg sælger er som sagt, at jeg kan se, at jeg ikke selv for tid til at holde den ved lige.

Prisen for hjemmesiden er 5.000kr. og i prisen er der inkluderet:

  • Domæne
  • Konto hos EuroAds, Tradedoubler og Partner-Ads
  • Alle filer der tilhører siden
  • PSD filer til logo
  • Facebook gruppe med 94 medlemmer

Jeg startede siden d. 02 / 07 / 2011 og den har idag haft:

Besøg: 957.
Sidevisninger: 4927.
Afvisningsprocent: 49%.
Gns. tid på websted: 4min.
Unikke besøgende: 602.

Hvis der er nogle der kunne tænke sig at høre mere vedr. forskellige punkter bedes i kontakte mig på følgende:

Jonathanstoker@stokerdesign.dk

Mvh,
Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men jeg syntes at i den anden tråd manglede jeg at informere om f.eks hvad der medfulgte til købet osv.

Mvh
Jonathan Stoker 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu inkluderede grafer fra analytics eller lign. samt dokumentation på indtægter via skærmprint, så tror jeg du øgede din salgsmuligeder en del.

 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Hvis du nu inkluderede grafer fra analytics eller lign. samt dokumentation på indtægter via skærmprint, så tror jeg du øgede din salgsmuligeder en del.

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

vis siden opdateres mere og bare forsætter der ud ad som om den ikke skal sælges , så bliver den solgt af sig selv eller du finder ud ad indtægt stiger så det kan blive en rigtigt god indtægt .

husk tjek om alt virker på siden links mv. sæt nye tilbud på siden løbende og bloggen gerne lidt på siden

motiveret som iværksættere er at få de bedste mulig pris og husk aktivere linket til siden og arbejde med den konstant , så sker der noget .

flere går sikkert endnu  op mere op i hvor meget tid bruges på siden hvor tit skrifter de deres tilbud kan jo blive hårdt vis tjener 137 kr en måneden og alle samme har skriftet deres tilbud ud tid er lige med penge , vis kun skal skrifte links ud måske hver 3 måneden og det ikke kræver noget på siden er 137 kr meget at tjene på en måneden,

Huske skrive hvad siden kræver af arbejde, for ikke alle har f.eks. 10 timer om måneden til at opdatere en siden

giv den alt hvad du kan som iværksættere er en passion og en hobby som leve vej og at få den bedste pris så man får succes.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Én måned med DKK 137 i indtjening - hvordan er du kommet frem til de DKK 5000?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonathan

Tror maks du kan få 300 kr for den. Måske 400 hvis du er rigtig heldig..

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)