Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Spørgsmål - Må jeg?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Med al respekt, er det ikke et noget ustabilt grundlag at lave en forretning på :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:55

Bare kom med al form for konstruktiv kritik, det kan man kun lære af. 

Men så kunne man jo se bort fra guldet, og så sælge billige gamecards og CD-keys. Tror umiddelbart folk ville føle sig mere trygge ved en dansk leverandør. Jovist, de kan da gå ned og købe det for 200,- i Gamestop, men hvis de kunne sparer penge på en dansk side, så ville det da lokke mere. Og hvis det er lovligt, så kan der vel ikke være nogen problemer med sådan en forretning?

Jeg kan sagtens se det ukampdygtige i en guld forretning, hvor man leger med ilden. Så at lave den anden form for forretning ville være bedre, ikke? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:05

Alternativt må du kunne finde nogle sider som sælger guld, som også har affiliate programmer. Kunne forestille mig de betalte en okay pris, hvor du så ikke ville have nogen risiko fordi du bare henviser brugere til en anden side som så må stå med alt det juridiske. 

Der er mindre penge i det, men tilgengæld så har du mulighed for at skifte leverandør hvis der opstår problemer. Derudover så er der vel også vildt mange som sælger guld, så mon ikke et af de steder har okay priser + en affiliate aftale. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 07:12

Martin :

Alternativt må du kunne finde nogle sider som sælger guld, som også har affiliate programmer. Kunne forestille mig de betalte en okay pris, hvor du så ikke ville have nogen risiko fordi du bare henviser brugere til en anden side som så må stå med alt det juridiske. 

Der er mindre penge i det, men tilgengæld så har du mulighed for at skifte leverandør hvis der opstår problemer. Derudover så er der vel også vildt mange som sælger guld, så mon ikke et af de steder har okay priser + en affiliate aftale. 

Så er spørgsmålet bare, om folk ville bruge min side i stedet for at købe direkte igennem en kinesisk leverandør, da det jo bunder ud i samme sælger. Så opstår der ikke den der tryghedsfølelse af, at det er en dansk side man handler med. Så umiddelbart tror jeg, at jeg holder mig fra guldhandelen.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:06

Sander:
Og hvis det værste der kunne ske for at blive opdaget var, at den bruger ville blive banned, så er det kun små 100,- det drejer sig om. 

Ja + du tjener nok 10 gange så meget.. :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)