Hej Amino'er, De seneste par år har jeg lavet mere og mere via Ipad, og jeg tror ikke jeg er alene om det. Der er så bare en ting der ikke funker 100% - nemlig at man skal ind på amino via Ipad browseren. Har vi ikke så mange kloge og dejlige mennesker herinde, som har ideerne og evnerne til at lægge hovedet i blød, så vi kan få en Amino Applikation? Jeg må indrømme, på det her tekniske felt er jeg helt blank! Må nok indrømme, jeg stadig er en af dem der, lidt ubevidst, stadig tror billederne på min ipad ligger inde under skærmen. Så nu skal der lægges hjerner i blød - den tekniske del overlader jeg så til dem der kan det :) 1. Hvem kan lave sådan en app, og hvad ligger sådanne på i prisleje? Lad os få en diskution igang - hvad kræver det, og er det realistisk? Håber i alle får en resterende god sommer, spred smilet! :) Rasmus Lykke |
Hello :-)
Jeg mener faktisk de er i gang med det... Syntes jeg læste noget om det i en anden tråd på et tidspunkt, but I'm not sure.
Men ja, er helt enig i, at det ville være dejligt med en Amino app til iPhone / iPad - ville gøre tingene lidt lettere! :-)
/ Millard