Slå mig blidt hvis jeg overskrider reglerne her, men tråden er kun ment i ren venlighed Jeg vil gerne anbefale mig selv GRATIS (Og der ligger ikke andet under end at vi må hjælpe hinanden) jeg er uddannet webintergrator, og fik bund karaktere i design så ved i det, at det er ikke mig, men fik til gengæld topkaraktere i kodning, jeg kan kode i HTML, CSS, PHP, ASP og Sql. jeg kan ikke tilbyde dig at lave en komplet hjemmeside til dig, men jeg vil gerne hjælpe dig hvis du ikke selv er helt ekspert i det, eller bare er kørt fast, du kan også være MEGET bedre end mig men trænger til andre øjne på dine koder. jeg havde et snit på 10,3 på uddannelsen, og kan jeg hjælpe dig, skal det ikke koste dig en krone. har stiftet 3 virksomheder i mit 30 årige liv, desværre har ingen af dem været fuld tid, kun som hobby, men det har givet mig erfaringer. Hvem er jeg, 30 år bor med konen og har 2 drenge på 7 og 9 fra tidligere liv, er uddannet webintergrator, og mekanikker, og starter nu uddannelse som elektronik fag teknikker, jeg er inovativ, og idemand bag mange projekter, (ikke i stil med jubii) Men hvorfor gratis ?? Ja, det ville jeg faktisk også gerne vide hvis jeg læste denne tråd, jo det er fordi at jeg som meneske gerne vil hjælpe, og fordi jeg gennem at hjælpe dig måske også kan lære noget, men ingen ting uden en bagtanke, jeg har en forhåbning om at ved at hjælpe dig, så kan du måske hjælpe eller ikke mindst spare med mig hvis jeg på et senere tidspunkt hjælpe mig, hvem ved måske er du lige hende / ham der kan give mig et godt råd om noget senere hen, derfor vil jeg gerne stå til dispusition for dig, inden for rimeligheden, jeg vil gerne kode lidt for dig, øse af erfaringer, og i det hele taget hjælpe andre iværksættere som mig. i kan fange mig i denne tråd
VH Ricky Sælger
Følgende tråd er ikke ment for at træde nogen over tærne, kun men som hjælp og for selv at skabe mig et større netværk |
Jeg har tilføjet dig på msn (kim (a) dicm.dk) , vi kan 100% sikkert hjælpe hinanden på et tidspunkt!