Hej Aminoer, Lad os lave en liste over samtlige CMS systemer og E-commerce(Dvs. Webshop systemer) og danske betalingsmoduller. De CMS systemer jeg kender: Drupal Webshop systemer: Oscommerce Prestashop Dandomain shop Betalingsmoduller: Scanpay Quickpay EDIT - Kortindløsere: Euroline Kommenter i debatten nedenunder hvis du kender flere, både gratis og betalings CMS. Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Liste over samtlige CMS systemer (Inkl. E-commerce CMS) & Danske betalingsmoduller
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Cmswebmaster.dk |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Rigtig god idé! :) Tilføjer lige Magento til E-commerce. Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Ja det var sku næsten alle CMS systemer :) Så mangler der kun e-commerce og danske betalingsmoduller. Med venlig hilsen, |
Det syntes jeg så ikke. Der findes en million (eller tæt på) forskellige, ethvert webbureau med respekt for sig selv (næsten) har sit eget CMS, prøv blot og søg på Google.dk og se hvad der kommer frem :-) |
Super god idé, den er tilføjet. Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Jeg har også mine egne CMS systemer, men dem har jeg selvfølgelig ikke tilføjet. Jeg hentyder selvfølgelig til kendte opensource, hvor der er forholdvis mange der videre udvikler på dem, hvor det enten er opensource eller kommercielt. Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Okay, så misforstod jeg dig da du skrev gratis og betalings CMS, så skulle du nok have skrevet Open Source i dit indlæg :-) |