Nogen der kan anbefale et godt program til at overvåge sine keywords? Jeg kender selv CuteRank, men jeg vil gerne høre om der er andre (det må gerne koste penge). |
Ranktracker er ganske fornuftigt til formålet.
Nogen der kan anbefale et godt program til at overvåge sine keywords? Jeg kender selv CuteRank, men jeg vil gerne høre om der er andre (det må gerne koste penge). |
Ranktracker er ganske fornuftigt til formålet. |
Jeg vil anbefale dette gratis program http://www.cleverstat.com/ |
Rank tracker er en af dem jeg ville anbefale dig, køber du det vil du santidig få adgang til en helt del andre ting såsom at gemme rapporter, gemme data så du kan se noget historik. yderligere kan du også se hvordan dine konkurrenter ligger på de samme ord, og du kan bare sætte den igang, også automatisk, så du ikke behøver tænke yderligere over det. Men det er selvfølgelig lidt meget hvis det bare er nogle få ord, det er bedre hvis man har rigtig mange ord. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Mikkel Demib har vistnok også lavet et SEO værktøj med rank tracking. Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
RankTracker ser spændende ud, det vil jeg se nærmere på. Tak for svar! |
Ranktracker kan du koble sammen med din google analytics konto, så du på samme billede kan se din placering og antal besøg. Det er smart :-) vh |
|
Ja, SEO supporten /JG |